• Dit is het Topic voor de rollen.De rest komt later
    Ik heb nu momenteel een obsessie voor De Hongerspelen
    Wie vind het leuk op een RPG te hebben van de Hongerspelen?
    Dat je dan je eigen karakter kunt maken uit de verschilde districten .
    (wel zoals de districten in de boeken)

    Rollen binnen de spelen. Max.2 personen (1 meisje en 1 jongen per persoon hier op Q):
    District 1 -Luxe voorwerpen voor het Capitool-LWTomlinson(Aithne)
    District 2 -Wapens en Vredeshouders trainingen-TheLibrary(Jill)
    District 3 - Elektronica, technologie-Leave(Elaine)
    District 4 -Vis en ander zeevoedsel-Meisje naam onbekend(Seam)
    District 5 -DNA Manipulaties en mutatie’s-Parsel(Alyda)
    District 6 -Medisch onderzoek en wetenschappen-kiara2(Aria)
    District 7 -Hout-Karli(Ardina)
    District 8 -Textiel
    District 9 -Voedsel-
    District 10 -Vee- suchikouchia(Nicole )
    District 11 -Landbouw - Ik(Raechell)
    District 12 - Steenkool-Fauvism(Felan, Jep hij is een jongen)CrispsPink(Primrose)
    Voor de rest kan er ook rollen buiten de spelen zelf genomen worden.
    Dat je dan nog in het verhaal blijft terwijl je persoon in de spelen al dood is.

    Extra rollen Buiten de Spelen.
    Maak niet uit hoe veel rollen je hier hebt ,omdat ze klein zijn.Maar niet te veel a.u.b.:
    Mentor:
    -Pascal Evers . Mentor van District 2. Won de 38ste hongerspelen toen hij 15 was.(Gespeeld door mij)
    -Seamus Metor van District 12.(gespeeld door CrispsPink)
    -

    Styliste:
    -Fayan District 12.(gespeeld doorCaine

    -Maeleena District 7 (gespeeld doorStoryBelle
    -Evan (gespeeld door [urlhttp://www.quizlet.nl/users/TheLibrary/=]TheLibrary[/url]

    Voor als je mee wil doen:
    Man/vrouw.
    Welke District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk[Foto is handiger]:
    Karakter:
    Waar de persoon goed in is:
    Waar de persoon slecht in is:
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district


    Max. 2 personen per district . 1 jongen. 1 meisje.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.







    Ben ik nog iets vergeten?iedereen kan max 2 rollen doen in de spelen zelf.



    Edit: Waarschijnlijk gaan er geen 12 mensjes zich opofferen voor de spelen(vrijwillig) Daarom is het handiger dat we kunnen kiezen waar je in wilt en de over gebleven rollen door niemand worden gespeeld .Oke dat was best vaag uitgelegt

    Hier staan bijna alle rollen:Story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ja hoor mag :3


    Okay, dankje. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Man.
    Welke District: 12
    Naam: Felan Cethrayn
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: coming soon, aangezien ik nog geen goed plaatje heb gevonden. Maar hij is zeker een lust voor het oog (wbw)
    Karakter: derp.
    Waar de persoon goed in is: derp.
    Waar de persoon slecht in is: derp.
    Achtergrond: derp.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:53 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik zou heel graag mee willen doen, want de honger spelen is gewoon het beste boek.
    vrouw.
    Welke District:10
    Naam:Nicole
    Leeftijd: 13
    Uiterlijk[Foto is handiger]:
    Karakter:Slim, wantrouwend, Kan goed opgaan in haar omgeving, Aardig, Doet alles voor vrienden en familie, Haar zwakke plek is dat ze alles voor haar vrienden en familie doet.
    Waar de persoon goed in is:Opgaan in de omgeving, Goed met pijl en boog en mes, Kan goed jagen en weet snel water te vinden.
    Waar de persoon slecht in is:Ze is niet super sterk, als ze in paniek raakt heb je niets meer aan haar, ze raakt snel in paniek.
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district: Ze woont samen met haar oudere broer van 21, en kleine zusje van 5. Haar ouders zijn dood en ze gaat niet meer naar school om voor haar familie te kunnen zorgen. Ze hebben 1 kamer om in te leven. Ze heeft een beste vriend die haar helpt, maar die ziet ze steeds minder, omdat het de zoon van de burgemeester is.

    Ik hoop dat ik mee mag doen.


    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    En we hebben 2 slachtoffers erbij ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Man/vrouw:
    Vrouw

    Welke District:
    Ze komt van het Capitool en is stylist van District 7

    Naam:
    Maeleena Eglantine

    Leeftijd:
    29

    Uiterlijk:



    Karakter:
    Maeleena is een persoon die haar werk erg serieus neemt. Als ze eenmaal aan het werk is, zal ze ook niet stoppen tot het perfect is.
    Ze heeft een goed gevoel voor mode, mooie kleding is ook één van de weinige dingen waardoor ze glimlacht.
    Ze ziet de tributen niet als personen die de arena ingaan, maar meer als objecten die zij zo mooi mogenlijk moet maken.

    Waar de persoon goed in is:
    Kleding ontwerpen en bijpassende kapsels maken.

    Waar de persoon slecht in is:
    Make-up aanbrengen

    Achtergrond:
    Maeleena komt van een rijke familie in het Capitool. Ze volgt de hongerspelen graag en heeft het altijd interessant en spannend gevonden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    .. en nu hoop ik maar dat het zo goed is.. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vrouw.
    Welke District: 9
    Naam: Tafena Methray
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk[Foto is handiger]: Ik zoek nog een plaatje, maar Tafena is een aantrekkelijk, gezond uitziend meisje met verleidelijke trekjes, en een soort van halo op haar hoofd, een engeltje dus. Haar voordeel is haar uiterlijk.
    Karakter: Tefena is een zelfbewust meisje, dat vooral haar charmes meedraagt. Ze is erg goed in overtuigen, maar soms ook heel naief bezig. Ze is slim, maar heeft meer aan haar lichaam dan aan haar hoofd.
    Waar de persoon goed in is: Voedsel vinden en herkennen. Dat is haar element om te leven, elk dingetje dat eetbaar is weet zij te herkennen. Ook kan ze goed omgaan met messen.
    Waar de persoon slecht in is: Ze is niet goed in verstoppen, een echt zwak punt van haar.
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district: Ze woonde in een armoedig huisje met haar drie zussen en twee broers. Haar ouders leven al lang niet meer, en zij zorgde voor het voedsel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    StoryBelle schreef:
    Man/vrouw:
    Vrouw

    Welke District:
    Ze komt van het Capitool en is stylist van District 7

    Naam:
    Maeleena Eglantine

    Leeftijd:
    29

    Uiterlijk:



    Karakter:
    Maeleena is een persoon die haar werk erg serieus neemt. Als ze eenmaal aan het werk is, zal ze ook niet stoppen tot het perfect is.
    Ze heeft een goed gevoel voor mode, mooie kleding is ook één van de weinige dingen waardoor ze glimlacht.
    Ze ziet de tributen niet als personen die de arena ingaan, maar meer als objecten die zij zo mooi mogenlijk moet maken.

    Waar de persoon goed in is:
    Kleding ontwerpen en bijpassende kapsels maken.

    Waar de persoon slecht in is:
    Make-up aanbrengen

    Achtergrond:
    Maeleena komt van een rijke familie in het Capitool. Ze volgt de hongerspelen graag en heeft het altijd interessant en spannend gevonden.

    en we hebbben een stylistte er bij ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb ik eindelijk een goed excuus om die foto te gebruiken. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jeuhj! Fayan is niet meer alleen! *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die foto... <3 *O*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Yay! *O* *Neemt metteen een abo zodat deze reactie niet nutteloos is*
    Dan blijf ik up-to-date.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm, ik wil joinen (:
    Maar ik neem wel aan dat alle spelers in het topic komen te staan, niet alleen die van de topicbeheerder? :Y)

    Geslacht: Vrouw
    Welke District: District 5
    Naam: Alyda Alma
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Alyda is altijd een gesloten iemand geweest, en dankzij het experiment dat met haar is uitgevoerd is dat uitgegroeid tot mysterie. Het duurt lang voor ze iemand zal vertrouwen, en andersom schijnt het ook lang niet altijd het geval te zijn. Ze heeft een scherpe tong en kil karakter, wat vooral komt uit wroeging tegenover haar vader. Daaronder is ze heel kwetsbaar en fragiel, maar dat zal ze altijd willen afdekken voor de buitenwereld.
    Waar de persoon goed in is: Pijl & boog, ze kan erg snel en gericht schieten
    Waar de persoon slecht in is: Het herkennen van giftige planten en vruchten
    Achtergrond: Haar vader werkt al jaren in de laboratoria die gevestigd zijn in District 5, gespecialieerd in het ontwikkelen van nieuwe DNA-groepen. Er werd besloten dat zijn enige dochter - tot ongenoegen van haar moeder en twee broers - zichzelf op moest offeren voor een nieuw experiment, met als gevolg dat er mutantenbloed door haar aderen vloeit. Dit maakt haar vrijwel onweerstaanbaar voor mannen, zorgt voor een sluier van mysterie om haar heen en een buitengewone gave om te verleiden.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 0:12 ]


    -

    Abo vergeten =___=


    -

    Ik schrijf me in en hier is mijn lijstje X3


    Mijn rol[len]:

    vrouw.
    Welke District: 2
    Naam: Jill Jones
    Leeftijd:16
    Uiterlijk[Foto is handiger]:[url]C:\Users\Elke\Pictures\Demi 5.jpg[/url]
    (Ben heel slecht in die foto's dus als de link het niet doet, Lang zwart haar, en vrij perfect en gezond gezicht. Ze is een knap meisje en dat weet ze.)
    Karakter: Ze is erg ongeduldig, en opvliegend. Maar sterk en inteligent. In haar district stond ze bekend als het arrogante meisje, ze is niet snel bang en laat zich niet zo snel afschrikken.
    Waar de persoon goed in is: Een dolk of speer dat zijn haar wapens, heeft ze die, dan ben je dood...
    Ze kan zichzelf goed verstoppen en weet te overleven (voedsel, onderdak etc.)
    Waar de persoon slecht in is: Alleen zijn, ze is iemand die zo snel mogelijk een bondgenoot zoekt. Ook wil ze heer en meester zijn in het spel, en wil ze mensen besturen. Ze gaat te snel op zoek naar tributen en word dus snel verrast.
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district): Ze was rijk, haar vader had het goed voor elkaar en had veel capitoolvriendjes, ze is enigkind en erg verwend. Ze waren de rijkste in het district, en de armere meisjes haatte Jill dan ook als zij weer vreselijk veel te eten had en ze niks deelde.


    Stylist district 2

    Man.
    Welke District: capitool
    Naam: Evan Hale
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk[Foto is handiger]: [url]C:\Users\Elke\Pictures\Wil 7.jpg[/url]
    (Opnieuw voor als de foto mislukt. Hij is een van. de minder vreemde gasten uit het capitool, toch heeft hij rood haar en een klein baardje.)
    Karakter: Het is een vriendelijke jongen met erg veel stijl. Hij is niet zo snel onder de indruk van iets, en laat zich dus ook niet zo snel verassen.
    Waar de persoon goed in is: Kleding ontwerpen
    Waar de persoon slecht in is: Hij heeft een ontzettend ochtendhumeur
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district: Hij heeft een rijk leven in het capitool en wil het nu helemaal gaan maken.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.