• Dit is het Topic voor de rollen.De rest komt later
    Ik heb nu momenteel een obsessie voor De Hongerspelen
    Wie vind het leuk op een RPG te hebben van de Hongerspelen?
    Dat je dan je eigen karakter kunt maken uit de verschilde districten .
    (wel zoals de districten in de boeken)

    Rollen binnen de spelen. Max.2 personen (1 meisje en 1 jongen per persoon hier op Q):
    District 1 -Luxe voorwerpen voor het Capitool-LWTomlinson(Aithne)
    District 2 -Wapens en Vredeshouders trainingen-TheLibrary(Jill)
    District 3 - Elektronica, technologie-Leave(Elaine)
    District 4 -Vis en ander zeevoedsel-Meisje naam onbekend(Seam)
    District 5 -DNA Manipulaties en mutatie’s-Parsel(Alyda)
    District 6 -Medisch onderzoek en wetenschappen-kiara2(Aria)
    District 7 -Hout-Karli(Ardina)
    District 8 -Textiel
    District 9 -Voedsel-
    District 10 -Vee- suchikouchia(Nicole )
    District 11 -Landbouw - Ik(Raechell)
    District 12 - Steenkool-Fauvism(Felan, Jep hij is een jongen)CrispsPink(Primrose)
    Voor de rest kan er ook rollen buiten de spelen zelf genomen worden.
    Dat je dan nog in het verhaal blijft terwijl je persoon in de spelen al dood is.

    Extra rollen Buiten de Spelen.
    Maak niet uit hoe veel rollen je hier hebt ,omdat ze klein zijn.Maar niet te veel a.u.b.:
    Mentor:
    -Pascal Evers . Mentor van District 2. Won de 38ste hongerspelen toen hij 15 was.(Gespeeld door mij)
    -Seamus Metor van District 12.(gespeeld door CrispsPink)
    -

    Styliste:
    -Fayan District 12.(gespeeld doorCaine

    -Maeleena District 7 (gespeeld doorStoryBelle
    -Evan (gespeeld door [urlhttp://www.quizlet.nl/users/TheLibrary/=]TheLibrary[/url]

    Voor als je mee wil doen:
    Man/vrouw.
    Welke District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk[Foto is handiger]:
    Karakter:
    Waar de persoon goed in is:
    Waar de persoon slecht in is:
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district


    Max. 2 personen per district . 1 jongen. 1 meisje.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.







    Ben ik nog iets vergeten?iedereen kan max 2 rollen doen in de spelen zelf.



    Edit: Waarschijnlijk gaan er geen 12 mensjes zich opofferen voor de spelen(vrijwillig) Daarom is het handiger dat we kunnen kiezen waar je in wilt en de over gebleven rollen door niemand worden gespeeld .Oke dat was best vaag uitgelegt

    Hier staan bijna alle rollen:Story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Caine schreef:
    (...)

    Dan meld ik me aan voor stylist en ga ik zo even het lijstje invullen.
    Maar ik neem maar één kleine rol, want anders kan ik het niet bijhouden.

    Oke ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vrouw
    Welke District: 1
    Naam: Aithne Brennan
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk[Foto is handiger]:


    Karakter: Aithne is een rustig maar sluw meisje, ze stelt haar eigen erg breekbaar op maar kent geen medelijden.
    Haarn ouders hebben haar en haar broers altijd getraint voor de hongerspelen, ze kent elke etenbaren plant uit haar hoofd.
    Diep van binnen is ze een lief en aardig meisje, haar vader heeft dit er uit gestampt, ze laat deze kant alleen maar zien als ze denkt dat diegene echt om haar geeft.
    Ze is ook een persoon dat haar eigen in slaap huilt, maar dit niet laat merken.
    Waar de persoon goed in is: Aithne heeft een speciaale aanleg voor rennen, springen en boogschieten.
    Boogschieten is iets wat ze al van af haar 11ste doet, ze is er erg goed in en kan van verre afstand goed schieten.
    Waar de persoon slecht in is: Aithne kan iemand niet martelen, ze is ook niet de beste in zwemmen ze kan het wel maar niet goed.
    Ze kan er ook niet tegen als er te veel mensen in haar buurt zijn.
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district) : Aithe haar ouders zijn erg rijk, ze hebben genoeg geld om elke dag drie uitgebreide maaltijden te eten.
    Haar vader en moeder staan hoog bij het capitool, ze gaat elke dag gewoon naar school en hoeft niet te werken.
    Ze wonnen in een groot huis met bediende en een trainings kamer onder het huis.
    Aithne en haar broer komen nooit iets te kort behalve liefde.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 23:41 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ... Wacht je mag zeker geen bestaande personages? Want dan doe ik Cinna gewoon (wbw)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    ... Wacht je mag zeker geen bestaande personages? Want dan doe ik Cinna gewoon (wbw)

    Dat gaat denk ik niet als het de 49ste hongerspelen is, dan is Cinna 10 of iets in die richting want een jaar erna doet Haymitch mee op 16 jarige leeftijd.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    LWTomlinson schreef:
    (...)
    Dat gaat denk ik niet als het de 49ste hongerspelen is, dan is Cinna 10 of iets in die richting want een jaar erna doet Haymitch mee op 16 jarige leeftijd.

    Heb ik expres gedaan(krul)
    zodat niemand een heel bekende persoontje neemt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh LOOOOOL, never mind ik moet gewoon beter lezen! 8D
    Zie dat bericht maar als nooit verzonden :'D
    Dan ga ik nu een personge maken :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Oh LOOOOOL, never mind ik moet gewoon beter lezen! 8D
    Zie dat bericht maar als nooit verzonden :'D
    Dan ga ik nu een personge maken :'D

    En we hebben er 1 bij (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Heb ik expres gedaan(krul)
    zodat niemand een heel bekende persoontje neemt

    Dat is best slim.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    LWTomlinson schreef:
    (...)
    Dat is best slim.

    Ik pik gelijk een rolletje voor mij zelf in :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Man/vrouw: Man
    Welke District: Hijzelf komt uit het Capitool, maar is stylist van uh, random getal, 4.
    Naam: Fayan
    Leeftijd: 25 - even de leeftijd veranderd -
    Uiterlijk: Komt eraan
    Karakter: Fayan is altijd overenthousiast. Hij ziet overal het positieve van in en eigenlijk zien mensen hem niet zonder lach op zijn gezicht. Hij houdt van dansen, van zingen, van make-up, van kleding en van mannelijk gezelschap.
    Waar de persoon goed in is: Stylist zijn ;]
    Waar de persoon slecht in is: Mensen troosten (:

    Ik heb dit maar heel kort gedaan, omdat het maar zo'n kleine rol en ik moet nog op zoek naar een foto maar dat komt morgen. Is dit zo goed of is dit echt te kort? Kan me goed voorstellen, maar ja, hij komt er niet zoveel in voor 8D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 20:46 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Man/vrouw: Man
    Welke District: Hijzelf komt uit het Capitool, maar is stylist van uh, random getal, 4.
    Naam: Fayan
    Leeftijd: 28
    Uiterlijk: Komt eraan
    Karakter: Fayan is altijd overenthousiast. Hij ziet overal het positieve van in en eigenlijk zien mensen hem niet zonder lach op zijn gezicht. Hij houdt van dansen, van zingen, van make-up, van kleding en van mannelijk gezelschap.
    Waar de persoon goed in is: Stylist zijn ;]
    Waar de persoon slecht in is: Mensen troosten (:

    Ik heb dit maar heel kort gedaan, omdat het maar zo'n kleine rol en ik moet nog op zoek naar een foto maar dat komt morgen. Is dit zo goed of is dit echt te kort? Kan me goed voorstellen, maar ja, hij komt er niet zoveel in voor 8D

    Het is lang genoeg ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jeuhj *O*
    Fayan meldt zich dan (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Jeuhj *O*
    Fayan meldt zich dan (cat)

    Je staat er bij :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mag ik meisje 4 reserveren? Geen tijd om een personage te maken (no_chears)


    To love is to destroy.

    Ik heb een vraag!
    Moet je bij elk District niet ook twee stylisten hebben? Want da's in de boeken ook zo :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen