• Dit is het Topic voor de rollen.De rest komt later
    Ik heb nu momenteel een obsessie voor De Hongerspelen
    Wie vind het leuk op een RPG te hebben van de Hongerspelen?
    Dat je dan je eigen karakter kunt maken uit de verschilde districten .
    (wel zoals de districten in de boeken)

    Rollen binnen de spelen. Max.2 personen (1 meisje en 1 jongen per persoon hier op Q):
    District 1 -Luxe voorwerpen voor het Capitool-LWTomlinson(Aithne)
    District 2 -Wapens en Vredeshouders trainingen-TheLibrary(Jill)
    District 3 - Elektronica, technologie-Leave(Elaine)
    District 4 -Vis en ander zeevoedsel-Meisje naam onbekend(Seam)
    District 5 -DNA Manipulaties en mutatie’s-Parsel(Alyda)
    District 6 -Medisch onderzoek en wetenschappen-kiara2(Aria)
    District 7 -Hout-Karli(Ardina)
    District 8 -Textiel
    District 9 -Voedsel-
    District 10 -Vee- suchikouchia(Nicole )
    District 11 -Landbouw - Ik(Raechell)
    District 12 - Steenkool-Fauvism(Felan, Jep hij is een jongen)CrispsPink(Primrose)
    Voor de rest kan er ook rollen buiten de spelen zelf genomen worden.
    Dat je dan nog in het verhaal blijft terwijl je persoon in de spelen al dood is.

    Extra rollen Buiten de Spelen.
    Maak niet uit hoe veel rollen je hier hebt ,omdat ze klein zijn.Maar niet te veel a.u.b.:
    Mentor:
    -Pascal Evers . Mentor van District 2. Won de 38ste hongerspelen toen hij 15 was.(Gespeeld door mij)
    -Seamus Metor van District 12.(gespeeld door CrispsPink)
    -

    Styliste:
    -Fayan District 12.(gespeeld doorCaine

    -Maeleena District 7 (gespeeld doorStoryBelle
    -Evan (gespeeld door [urlhttp://www.quizlet.nl/users/TheLibrary/=]TheLibrary[/url]

    Voor als je mee wil doen:
    Man/vrouw.
    Welke District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk[Foto is handiger]:
    Karakter:
    Waar de persoon goed in is:
    Waar de persoon slecht in is:
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district


    Max. 2 personen per district . 1 jongen. 1 meisje.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.







    Ben ik nog iets vergeten?iedereen kan max 2 rollen doen in de spelen zelf.



    Edit: Waarschijnlijk gaan er geen 12 mensjes zich opofferen voor de spelen(vrijwillig) Daarom is het handiger dat we kunnen kiezen waar je in wilt en de over gebleven rollen door niemand worden gespeeld .Oke dat was best vaag uitgelegt

    Hier staan bijna alle rollen:Story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Man/vrouw. vrouw
    Welke District: 6
    Naam: Aria Toxida
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk[Foto is handiger]:



    Karakter: Aria is een meisje die heel lief en aardig over komt. Je zou haar bijna meteen als zus zien. Omdat ze je helpt bij alles wat ze doet. Maar dat is allemaal gelogen. Omdat ze vroeger al getraint is door haar ouders voor de spelen heeft ze een gemeen karakter. Ze liegt altijd met het schattige gedoe. Ze haat bijna iedereen en vertrouwt niemand. Ze zou ook niet op recht iets zeggen en is erg sadistisch geworden. Meestal hebben mensen dat pas te laat door. Verder is ze best stil en lijkt ze verlegen. Maar ze houdt gewoon van rust en alleen zijn.
    Waar de persoon goed in is: Ze is goed met medische dingen en vooral vergif. Ze weet precies welke planten giftig zijn en zo. Verder kan ze goed met een dolk overweg en natuurlijk listige plannen maken.
    Waar de persoon slecht in is: Ze is helemaal niet slecht dus als het op sterkte gaat is ze snel dood.
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district : Ze werd altijd door haar ouders opgevoed om mee te doen aan de hongerspelen. Daarom ging ze bijna nooit naar buiten en had ze geen vrienden.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Edit: Waarschijnlijk gaan er geen 12 mensjes zich opofferen voor de spelen(vrijwillig) Daarom is het handiger dat we kunnen kiezen waar je in wilt en de over gebleven rollen door niemand worden gespeeld .Oke dat was best vaag uitgelegt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben best nieuw met roleplay op Q, maar wil desnoods wel wat kleine rolletjes doen? :X


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Ik ben best nieuw met roleplay op Q, maar wil desnoods wel wat kleine rolletjes doen? :X


    Wordt ook stylist! Anders is Fayan de enige en dat is zielig D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    (...)

    Wordt ook stylist! Anders is Fayan de enige en dat is zielig D:


    okay.. dus, ik vul gewoon zo'n lijstje in? :'D
    *Onervarenheid heerst*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Man/vrouw. Vrouw
    Welke District: District 7
    Naam: Ardina Heftes
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk[Foto is handiger]:


    Karakter: Lijkt vrolijk, maar dat is ze totaal niet en diep vanbinnen is ze woest op het Capitool, die haar vader ooit liet meedoen in de Hongerspelen.
    Waar de persoon goed in is: Ze is goed met een pijl en boog.
    Waar de persoon slecht in is: Ze gelooft snel wat anderen zeggen.
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district Ardina en haar familie behoren tot de rijksten van hun District, ze woont samen met haar moeder, haar 3 broers. Haar vader is overleden tijdens de Hongerspelen. Doordat haar vader ooit de Hongerspelen verloor, willen Ardina en haar broers ook meedoen aan de Hongerspelen, voor hun vader. Hun moeder wil dit absoluut niet.


    I'd rather die than be famous.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    okay.. dus, ik vul gewoon zo'n lijstje in? :'D
    *Onervarenheid heerst*

    Jep


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ooooh, ik wil meedoen ;D
    Aangezien deze Spelen er enigszins jongensloos uitzien, wil ik op zich wel meedoen met een jongensrol, bij eeeeh, district 12~

    Rolleninfo komt eraan. ^.^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Karli schreef:
    Man/vrouw. Vrouw
    Welke District: District 7
    Naam: Ardina Heftes
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk[Foto is handiger]:


    Karakter: Lijkt vrolijk, maar dat is ze totaal niet en diep vanbinnen is ze woest op het Capitool, die haar vader ooit liet meedoen in de Hongerspelen.
    Waar de persoon goed in is: Ze is goed met een pijl en boog.
    Waar de persoon slecht in is: Ze gelooft snel wat anderen zeggen.
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district Ardina en haar familie behoren tot de rijksten van hun District, ze woont samen met haar moeder, haar 3 broers. Haar vader is overleden tijdens de Hongerspelen. Doordat haar vader ooit de Hongerspelen verloor, willen Ardina en haar broers ook meedoen aan de Hongerspelen, voor hun vader. Hun moeder wil dit absoluut niet.

    Dan hebben ze wel een jonge vader zeg :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Dan hebben ze wel een jonge vader zeg :'D


    Alles kan :'D Laten we zeggen dat de moeder zwanger was van Ardina toen hij de Hongerspelen in moest :Y)


    I'd rather die than be famous.

    Karli schreef:
    (...)

    Alles kan :'D Laten we zeggen dat de moeder zwanger was van Ardina toen hij de Hongerspelen in moest :Y)

    laten we het daar op houden ja :Y)

    People we hebben meer slachtoffers mensen nodig.(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Karli schreef:
    (...)

    Alles kan :'D Laten we zeggen dat de moeder zwanger was van Ardina toen hij de Hongerspelen in moest :Y)


    Oeehh, tienermoeder.

    Godver, ik kan maar geen goed jongensplaatje vinden... Op 'weheartit' zoeken naar 'boy' levert alleen maar plaatjes op van stelletjes. *notfair*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    wat wil je? super hunk met 6 pack heb ik genoeg plaatjes (A)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    *Vraagje*

    Uhm, als ik dus een stylist maak, mag ze er toch uitzien als iemand van het Capitool? [Rare haar/huidskleur, etc.]
    Want in de boeken is dat ook zo, maar ik ben niet zeker of dat okay is voor hier.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    *Vraagje*

    Uhm, als ik dus een stylist maak, mag ze er toch uitzien als iemand van het Capitool? [Rare haar/huidskleur, etc.]
    Want in de boeken is dat ook zo, maar ik ben niet zeker of dat okay is voor hier.

    Ja hoor mag :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor