• Dit is het Topic voor de rollen.De rest komt later
    Ik heb nu momenteel een obsessie voor De Hongerspelen
    Wie vind het leuk op een RPG te hebben van de Hongerspelen?
    Dat je dan je eigen karakter kunt maken uit de verschilde districten .
    (wel zoals de districten in de boeken)

    Rollen binnen de spelen. Max.2 personen (1 meisje en 1 jongen per persoon hier op Q):
    District 1 -Luxe voorwerpen voor het Capitool-LWTomlinson(Aithne)
    District 2 -Wapens en Vredeshouders trainingen-TheLibrary(Jill)
    District 3 - Elektronica, technologie-Leave(Elaine)
    District 4 -Vis en ander zeevoedsel-Meisje naam onbekend(Seam)
    District 5 -DNA Manipulaties en mutatie’s-Parsel(Alyda)
    District 6 -Medisch onderzoek en wetenschappen-kiara2(Aria)
    District 7 -Hout-Karli(Ardina)
    District 8 -Textiel
    District 9 -Voedsel-
    District 10 -Vee- suchikouchia(Nicole )
    District 11 -Landbouw - Ik(Raechell)
    District 12 - Steenkool-Fauvism(Felan, Jep hij is een jongen)CrispsPink(Primrose)
    Voor de rest kan er ook rollen buiten de spelen zelf genomen worden.
    Dat je dan nog in het verhaal blijft terwijl je persoon in de spelen al dood is.

    Extra rollen Buiten de Spelen.
    Maak niet uit hoe veel rollen je hier hebt ,omdat ze klein zijn.Maar niet te veel a.u.b.:
    Mentor:
    -Pascal Evers . Mentor van District 2. Won de 38ste hongerspelen toen hij 15 was.(Gespeeld door mij)
    -Seamus Metor van District 12.(gespeeld door CrispsPink)
    -

    Styliste:
    -Fayan District 12.(gespeeld doorCaine

    -Maeleena District 7 (gespeeld doorStoryBelle
    -Evan (gespeeld door [urlhttp://www.quizlet.nl/users/TheLibrary/=]TheLibrary[/url]

    Voor als je mee wil doen:
    Man/vrouw.
    Welke District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk[Foto is handiger]:
    Karakter:
    Waar de persoon goed in is:
    Waar de persoon slecht in is:
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district


    Max. 2 personen per district . 1 jongen. 1 meisje.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.







    Ben ik nog iets vergeten?iedereen kan max 2 rollen doen in de spelen zelf.



    Edit: Waarschijnlijk gaan er geen 12 mensjes zich opofferen voor de spelen(vrijwillig) Daarom is het handiger dat we kunnen kiezen waar je in wilt en de over gebleven rollen door niemand worden gespeeld .Oke dat was best vaag uitgelegt

    Hier staan bijna alle rollen:Story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waaaaar?


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    TheLibrary schreef:
    Waaaaar?

    Kijk bij Actieve topic's dan zie je het vanzelf staan :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik voel me geweldig omdat ik me het opgeofferd :'D


    I'd rather die than be famous.

    Karli schreef:
    Ik voel me geweldig omdat ik me het opgeofferd :'D

    Lang leven slachtoffers die meedoen.(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Karli schreef:
    Ik voel me geweldig omdat ik me het opgeofferd :'D


    Offer je random slachtoffers op, of je karakter Ardina? (cat) *Hoopt op random slachtoffers*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik verzin ff een naam voor de jongens tribuut uit district 2

    Ik speel hem dus niet gwn random naam. Uh..... Jack :D


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    LWTomlinson schreef:
    (...)
    Lieve Kristen dit klopt niet Haymitch doet mee aan de vijftigste honger spelen.



    OOPS.....typefoutje ik type te snel en type foutte dingen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Is het goed als ik nog een jongens tribuut voor district 1 invul?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    LWTomlinson schreef:
    Is het goed als ik nog een jongens tribuut voor district 1 invul?

    Ja hoor


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor



    Man/vrouw:
    Man

    Welke District:
    5

    Naam:
    Cathal Wayland

    Leeftijd:
    18

    Karakter:
    Cathal is een aardige jongen, hij staat bekend als vriendelijk en behulpzaam. Je zal hem nooit een slecht woord over een ander mens horen zeggen. De gevoelens van haat, tegen het Capitool en de president, houd hij opgesloten.
    Ook is Cathal niet altijd even geduldig, hoewel hij dat ook opgesloten houd. De enige manier waarop Cathal geïrriteerde of hatelijke gevoelens laat zien, is door ze in zijn hobby te verwerken. Cathal's hobby is houtsnijden, en hij heeft daarom ook altijd een zakmesje mee.

    Waar de persoon goed in is:
    Houtsnijden, houtbewerking, gras weven. verder heeft Cathal geen bruikbare talenten.

    Waar de persoon slecht in is:
    Vechten, ruziemaken, gevoelens uiten

    Achtergrond:
    Cathal is in de rijkere delen van district 5 opgegroeid. Dit betekende dat hij altijd net genoeg eten had voor zichzelf, moeder en twee zusjes. Cathal werkte al vanaf een jonge leeftijd in een van de winkeltjes in eht district. het betaalde slecht, en hij hield zich veel ebzig met rekken vullen en dozen verplaatsen.
    Cathal's vader heeft zijn moeder verlaten nadat de twee zusjes waren geboren, en is nooit meer gezien.
    Cathal is ernstig gewond geraakt bij een brand toen hij 6 was. Vandaar dat hij een wit masker voer zijn wonden draagd.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Slachtoffers!_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik maak ff een lijstje voor jongen district 2 (die gaat dood bij hoorn des overvloeds ofzo.)

    Man.
    Welke District: 2
    Naam:Jack Smith
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk[Foto is handiger]:(Ik faaal in foto's) Een verwilderde jongen hij zit altijd onder de krassen en/of modder. Hij heeft kort, zwart haar dat altijd klitten heeft.
    Karakter: Hij is een vriendelijke jongen, maar niet de knapste. Zijn familie is zo arm dat hij zwaar ondervoed is.
    Waar de persoon goed in is: Hij kan goed met messen omgaan. En hij kan goed voedsel vinden in het wild.
    Waar de persoon slecht in is: Vechten en samenwerken
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district: Zijn familie is erg arm. Hij heeft twee jongere zusjes en een broer die een hongerdood is gestorven. Hierdoor heeft Jack een enorme haat tegen het capitool. Ze hebben bijna nooit genoeg te eten en Jack's zijn naam telt dan ook 65 keer mee.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    mag ik iemand uit district 6 zijn? ik weet dat er al ene meisje bij zit maar dan speel ik wel een jongen XD


    Naam: Liam.

    Leeftijd: 17

    ik werk het verder uit als het zeker is dat het mag ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:16 ]


    Hell is what you make it.

    RapunzelHale schreef:
    mag ik iemand uit district 6 zijn? ik weet dat er al ene meisje bij zit maar dan speel ik wel een jongen XD

    Is goed :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Voor als je mee wil doen:
    Man/vrouw.
    Welke District: 6
    Naam: Liam
    Leeftijd: 17, bijna 18
    Uiterlijk[Foto is handiger]:
    Karakter: Slimme jongen, weet de boel te manipuleren. Is niet van plan te winnen, al zal hij vechten tot het einde. Hij weet veel van genezende planten en weet ook veel over de geneeskunde zelf natuurlijk. Hij is ook wel lief en zcahtaardig, al laat hij dat niet snel zien.
    Waar de persoon goed in is: In het vorige al een beetje benoemt XD En hij is ook goed met messen, dolken en touw.
    Waar de persoon slecht in is: Hij heeft een klein hartje en daardoor heeft hij snel medeleven. Wat niet zo handig is in de spelen XD
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district

    Zijn vader is geneeskundige (arts) en zijn moeder apotheker. Hij heeft thuis veel vrienden (vooral meiden omdat hij wat te zachtaardig is soms en de jongens hem vaak te ruw zijn)


    Hell is what you make it.