• Ik ben dus verliefd op een jongen |klik|
    Dus, ik heb het hem verteld, maar niet aangevraagd, snap je? Hij reageerde heel normaal enzo, behandelde me niet anders. Ik was heel blij natuurlijk (:
    Tothepoint: Laatst kwam hij -eindelijk- eens bij mij op school, na een hele lange discussie over het feit dat hij -en ik- niet durfde kome. Wel, nu kwam hij dus toch, samen met een vriend. Het was heel fyn enzo (: En toen we die avond op msn bezigzaten zei hij plots niets meer. Zogezegd in slaap gevallen. Nú praat hij ook niet, omdat hij online aan het gamen is. Ik krijg echt zo schrik. Wat als hij me nu anders aan het behandelen is? Wat als ik iets verkeerd zou hebben gedaan? Help?
    Sorry mensen, ik ben heel wanhopig en mijn zelfvertrouwen is 0,0 %

    Edit: Hij offline gegaan zonder iets te zeggen... Kan je zelfvertrouwen onder 0 zakken?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Hahaha, het is net alsof ik mijzelf hoor praten. God, en ik maar denken dat ik de enige was die sneldenkend is.

    Hmm, gewoon afwachten en het komt wel weer goed joh.

    Hmm...misschien moet hij het even laten bezinken zodat hij daarna rustig met je kan praten. Of hij vind jou ook leuk en is hij nu een beetje zenuwappig omdat je zei dat je verliefd op hem bent :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    1. wat zou jij verkeerd moeten gedaan hebben ?
    2. waarom zou hij je anders moeten behandelen ?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    en hij kan het ook vergeten zijn om doei te zeggen.
    als hij even niet doei of hoi zegt betekend dat niet meteen dat hij je niet meer mag hoor.
    heb wat meer zelfvertrouwen meid.
    anders kom je dr niet
    .


    ' niks is wat het zijn moet '

    wanhopig zijn is slecht!
    en daarmee wil ik je niet afkraken
    Komt heus wel goed