• Ik zoek stories (:

    - Onbekende personen. En ik maak geen uitzonderingen.
    - Genre: fantasy (hoeft niet per se), of drama. Romantiek mag, maar niet te overheersend en cliché.
    - Originaliteit. Niet alwéer een duf liefdesverhaal of een queeste waarvan we nu al weten dat het goed het kwaad gaat overwinnen. Het mag behoorlijk duister zijn (hoeft niet per se), en graag met veel beschrijvingen en diepgaande, realistische personages.
    - 16+ is geen probleem, maar liever niet in de vorm van zo'n slaven / meesters verhaal waarin het alleen maar draait om de lezer zoveel mogelijk op te geilen. Zo'n verhaal mag op zich wel, maar dan moet er wél een goed verhaal achter zitten en niet "op een dag werd ze wakker in een kelder en vanaf toen volgde ze alle bevelen van de meester op en zo ging het honderd hoofdstukken door".
    - Géen verhalen over eetstoornissen.
    - I don't care hoeveel hoofdstukken je al hebt, en hoe veel hoofdstukken je per week schrijft, zolang er maar regelmatig aan gewerkt wordt. Ik hou van lange hoofdstukken (:

    I know, ik vraag een hoop, maar als je denkt dat je story aan deze voorwaarden voldoet, kan je 't altijd proberen. ^^

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:19 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb op mijn profiel misschien iets voor jou... The King of the Gods heet die. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I think I have one :] Kijk zelf maar naar de beschrijving of 't je wat is. Hij is indeed 16+ gelabeled, maar het is geen BDSM-verhaal. Verre van dat eigenlijk :]



    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]



    A Killer's Instinct [16+].


    No growth of the heart is ever a waste

    Welcome to Olympus...
    Ergens in het zonnestelsel zweeft een planeet genaamd Olympus. Olympus word bewoont door magische wezens die erg veel op mensen lijken, maar er is 1 verschil: de wezens op Olympus hebben iets weg van dieren, ieder levend wezen op Olympus heeft dan ook zijn of haar eigen dier waar ze in kunnen transformeren. In deze magische en tegelijkertijd mysterieuze wereld wonen 2 doodgewone meiden genaamd Elena en Sylvia, ze zijn beiden 13 en al vanaf het begin der tijden vriendinnen. Het einde van het laatste schooljaar op de lagere school zit er ook voor hun op en ze besluiten allebei naar dezelfde vervolg school te gaan. Maar zien niet in dat er ook een groot gevaar schuilt achter het dier dat in je schuilt en weten niets van de gevaren die het dier met zich meebrengt als de rest van de wereld erachter komt welk wezen er diep in je ziel schuilt. zullen ze op tijd gewaarschuwd worden, of is het voor hun al te laat??


    Soundtrack
    Waarschuwing: deze story kan schokkende momenten bevatten.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 17:47 ]


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Hm, ik twijfel of je mijn verhaal leuk zal vinden.. In het begin misschien wel, maar op dit moment is 't misschien veel romantiek? Hoewel, nee. Het is meer.. nou ja. Weetje, ik zet 'm gewoon neer en dan moet je zelf maar even kijken! =D



    Zodra Sherry’s ouders voor de zoveelste keer ruzie krijgen, besluit Sherry maar eens op stap te gaan. Weg te lopen. Voor altijd. Na een lange treinreis komt ze aan in de Upper East Side, New York. Een heel andere plek dan Nashville… Zal ze het hier overleven? Of zal ze al snel heimwee krijgen naar thuis?

    Dit is m'n enige Quizlet verhaal en dus kan ik hier aardig veel posten. (Ik heb m'n andere twee verhalen op pauze gezet, wegens school, maar deze wilde ik niet stopzetten). Dus ja, je mailbox zal wel gevuld worden hoor! =) Ik doe me best! Op dit moment heb ik ook vakantie ^^ Maar als school begint, zal 't wel wat drukker worden.. maar dan zal er waarschijnlijk elk weekend wel een post komen =)

    PS. De cover is klikbaar!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:00 ]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    We are forced to love.

    De liefdesgeschiedenis gaat jaren, eeuwen terug. Het bekendst is waarschijnlijk Romeo en Julia. Waarom dit verhaal zo’n succes was? Verboden liefde. En het woord verboden maakt deze liefde juist zo opwindend en spannend. En zo ging het door. Met Jack en Rose in de Titanic. Met Bella en Edward in Twilight. De verhalen werden steeds in een ander jasje gestoken met een ander, moderner decor. Maar het oorspronkelijke verhaal bleef. Jack was arm, Rose was rijk. Bella is een mens, Edward een vampier. Twee totaal verschillende mensen, twee verschillende afkomsten. Maar wat gebeurt er als je twee vrienden bij elkaar zet die elkaar al door en door kennen? Spanning is er niet, en deze liefde is ook niet verboden. Door omstandigheden worden Cecilia en Rhoan gedwongen om samen te zijn. Wat gebeurt er als liefde niet verboden is en gebeurt tussen twee totaal verschillende mensen maar tussen gedwongen is en tussen twee mensen die elkaar door en door kennen?


    Travel far enough, you'll meet yourself



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...




    - Onbekende personen
    - Met romantiek, of je het cliché vindt moet je zelf beoordelen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?


    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen

    (Naar idee van.. dus het gaat niet over de hongerspelen zelf.. en je hoeft de hongerspelen dus ook niet te hebben gelezen)

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    Ah, een 16+ lezer! :D
    Het is geen slaaf, meesteres verhaal, maar er komt wel seks in voor. Verder komt er ook nog Drama, romantiek

    An is 15 jaar, ze heeft sporadisch ruzie met haar ouders. Ze kan goed praten met haar ouders en heeft een erg goede band met ze. Ze heeft amper problemen in haar leven, het enige wat haar tegenstaat, is dat ze een tikkeltje onzeker is. Ze leert Just kennen doordat haar vader hem op een dag mee neemt naar huis. Het is een vriend van haar vader, die ze nog nooit had gezien. Just is 23 jaar, woont op zichzelf, en ziet zichzelf als volwassen. Hij weet alles beter dan wie dan ook. Op de een of andere manier weet Just haar in zijn ‘macht’ te krijgen. Zal An hier nog uit kunnen komen, of blijft ze voor altijd vast te zitten in zijn machtige web?


    Oh liefje, heb je dan echt niet door, dat mijn hartje maar klopt voor 1 persoon, die ene persoon, ben jij. Alleen bestemd is voor jou. Je beheerst me, je kan me maken, en je kan me breken, al zal ik je dat nooit laten merken. Je geeft me het vertrouwen, het vertrouwen dat zo lang weg is geweest, dat ik in niemand anders vinden kon. Je hebt zo’n onwaarschijnlijke rust over je heen, dat ik wegdromen kan in je armen, sla ze om me heen, en ik voel me veilig, zo ongelooflijk beschermd.


    16+
    Liefde, spanning, seks, obsessie


    De Control-Freak


    Bad decisions make good stories.


    (Cover made by: Whirlybird)

    Verward streek ik met mijn handen over het voor mij onbekende gras. Ik probeerde me te herinneren hoe ik hier was gekomen, maar het was een zwart gat. Ik wist alleen nog dat ik een broer, een zus en een prachtige vriend had. Ik streek langs mijn hemelsblauwe jurkje en genoot van de zon. Ik had vast weer eens een avond teveel gedronken. Maar plots schoot er een schok door me heen, hij was op dit moment in het ziekenhuis. Vluchtig stond ik op en graaide naar mijn mobiel, ik moest eerst weten waar ik was voordat ik de weg terug kon vonden. Al snel zag ik dat ik maar een paar kilometer verwijderd was van het ziekenhuis. Ik stond zo snel op als ik kon en rende zoals ik nog nooit gedaan had.

    'Wat zou jij doen als je dood zou zijn?'

    Dit is de link.


    - Het enige is, is dat de hoofstukken rond de 500 woorden zitten.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Satana




    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:03 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Mens, ik word echt gek van die 'ik zoek stories' topics die continu omhoog gegooids worden. Ik dacht dus, zij zoekt echt stories dus ik post de mijne, kijk ik naar de datum: 15 Oktober, zucht..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je wensen passen gewoon precies bij mijn verhaal! *huilt dikke tranen van blijdschap*

    Het verhaal is wel erg onpony xD




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Thefuq, wie is de boosdoener die mijn oude topic omhoog heeft geschopt? DDDDDD:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:37 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Imperialism schreef:
    Thefuq, wie is de boosdoener die mijn oude topic omhoog heeft geschopt? DDDDDD:


    Er was een persoontje vanochtend die de hele eerste pagina van de actieve topics vol zette met deze topics


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.