Ik zoek stories (:
- Onbekende personen. En ik maak geen uitzonderingen.
- Genre: fantasy (hoeft niet per se), of drama. Romantiek mag, maar niet te overheersend en cliché.
- Originaliteit. Niet alwéer een duf liefdesverhaal of een queeste waarvan we nu al weten dat het goed het kwaad gaat overwinnen. Het mag behoorlijk duister zijn (hoeft niet per se), en graag met veel beschrijvingen en diepgaande, realistische personages.
- 16+ is geen probleem, maar liever niet in de vorm van zo'n slaven / meesters verhaal waarin het alleen maar draait om de lezer zoveel mogelijk op te geilen. Zo'n verhaal mag op zich wel, maar dan moet er wél een goed verhaal achter zitten en niet "op een dag werd ze wakker in een kelder en vanaf toen volgde ze alle bevelen van de meester op en zo ging het honderd hoofdstukken door".
- Géen verhalen over eetstoornissen.
- I don't care hoeveel hoofdstukken je al hebt, en hoe veel hoofdstukken je per week schrijft, zolang er maar regelmatig aan gewerkt wordt. Ik hou van lange hoofdstukken (:
I know, ik vraag een hoop, maar als je denkt dat je story aan deze voorwaarden voldoet, kan je 't altijd proberen. ^^
[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:19 ]
there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.