• Ik zoek stories (:

    - Onbekende personen. En ik maak geen uitzonderingen.
    - Genre: fantasy (hoeft niet per se), of drama. Romantiek mag, maar niet te overheersend en cliché.
    - Originaliteit. Niet alwéer een duf liefdesverhaal of een queeste waarvan we nu al weten dat het goed het kwaad gaat overwinnen. Het mag behoorlijk duister zijn (hoeft niet per se), en graag met veel beschrijvingen en diepgaande, realistische personages.
    - 16+ is geen probleem, maar liever niet in de vorm van zo'n slaven / meesters verhaal waarin het alleen maar draait om de lezer zoveel mogelijk op te geilen. Zo'n verhaal mag op zich wel, maar dan moet er wél een goed verhaal achter zitten en niet "op een dag werd ze wakker in een kelder en vanaf toen volgde ze alle bevelen van de meester op en zo ging het honderd hoofdstukken door".
    - Géen verhalen over eetstoornissen.
    - I don't care hoeveel hoofdstukken je al hebt, en hoe veel hoofdstukken je per week schrijft, zolang er maar regelmatig aan gewerkt wordt. Ik hou van lange hoofdstukken (:

    I know, ik vraag een hoop, maar als je denkt dat je story aan deze voorwaarden voldoet, kan je 't altijd proberen. ^^

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:19 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph schreef:
    (...)

    Er was een persoontje vanochtend die de hele eerste pagina van de actieve topics vol zette met deze topics


    Mooi is dat. >_<'
    Najah, ik neem toch vrijwel nooit meer een abo, dus het is kinda pointless om hier je story nog neer te zetten...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Imperialism schreef:
    (...)
    Mooi is dat. >_<'
    Najah, ik neem toch vrijwel nooit meer een abo, dus het is kinda pointless om hier je story nog neer te zetten...


    You should(joehoe)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.



    Als Abigail wakker wordt uit haar coma, schrikt ze van een vrouw die in de kamer staat. Niemand heeft haar ook gezien.
    Maar ze ziet steeds vaker onbekende mensen staan. Zouden het geesten zijn? Zal iemand haar geloven?


    Lees het nu snel!


    Everything Is Impossible

    You left scars on my body and heart || Draco Malfoy ||

    Waarschuwing:
    Dit verhaal kan er hard aan toe gaan kwa geweld en sex dat er in voor komt. Wanneer het heftig wordt zal ik een leeftijdskeuring plaatsen bij de hoofdstukjes. Lezen is dan op eigen risico!


    'Draco, alsjeblieft.' Snikte het meisje. De glinsterende tranen stroomde over haar bleke wangen. 'Ik wil dit niet meer. Alsjeblieft' Smeekte het meisje hopeloos. Hij bleef roerloos voor het meisje staan en keek geamuseerd toe. Grote blauwe plekken sierde haar bleke magere armen. De jongen stak zijn hand uit en gleed met zijn vingertoppen over de blauwe plekken die hij veroorzaakt had. Hij drukte op één van de grote plekken en het meisje kromp in elkaar. Een grijns sierde zijn bleke gezicht. Hij deed een stap dichter naar het meisje toe, boog zich naar voren en beet speels in haar nek. 'Let's play a game tonight. Just me and you, in my bedroom. Make sure you'll be there, you know i'll always find you girl.'



    Don't you know all those scars are you're job?
    "Lillian, does it seems like I fucking care?"
    "No."
    "That's right!"
    "But why Draco?"
    "Because... I love the way you scream my name."
    "I don't understand?"
    "And you don't have to."





    You're not sorry! || Draco Malfoy ||


    "Second changes doesn't always mean a happy ending. Sometimes, it's just another shot to end things right."



    Two people, with both a big secret...

    Will find each other,
    Fall in love with each other,
    Trust each other...

    Than betray each other,
    Break each other,
    Try to survive with out each other...


    "We accept the love we think we deserve."



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!

    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!


    -liefde, avontuur en fantasie zit erin.
    -onbekende personen
    -het heeft wel een beetje een queeste-vorm, maar dat is niet het enige. Er zijn ook vragen voor de hoofdpersoon en er zijn een hoop mythes. Ik kreeg te horen dat het niet echt voorspelbaar was, maar dat is aan jou


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien



    Om de wereld Mórien te beschermen waren er altijd 12 wachters. Die beschermden de poort van Mórien, om zo orde en rust te schapen. Maar dit duurde niet lang voort, een kwade Godin heeft haar troepen erop af gestuurd, om de wachters te vermoorden. De kwade Godin nam die eens zo prachtige wereld over.
    Het volk moet de nieuwe Wachters vinden, om de wereld waarin ze leven te herstellen.

    Aimy-Lee leidt een normaal leven, tot ze een ketting vindt die haar naar Mórien brengt. Een onbekende stem die ze daar hoort vertelt haar over de Wachters, en dat zij er waarschijnlijk een is. Ze is vastbesloten om de anderen te zoeken en te rekruteren, maar de strijd tegen de kwade Godin zou zwaar worden, bijna onmogelijk.
    Redden ze dit? Of is het prachtige oord en het volk veroordeeld tot een leven vol duisternis?

    Trailer.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:36 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16