• Ik zoek stories (:

    - Onbekende personen. En ik maak geen uitzonderingen.
    - Genre: fantasy (hoeft niet per se), of drama. Romantiek mag, maar niet te overheersend en cliché.
    - Originaliteit. Niet alwéer een duf liefdesverhaal of een queeste waarvan we nu al weten dat het goed het kwaad gaat overwinnen. Het mag behoorlijk duister zijn (hoeft niet per se), en graag met veel beschrijvingen en diepgaande, realistische personages.
    - 16+ is geen probleem, maar liever niet in de vorm van zo'n slaven / meesters verhaal waarin het alleen maar draait om de lezer zoveel mogelijk op te geilen. Zo'n verhaal mag op zich wel, maar dan moet er wél een goed verhaal achter zitten en niet "op een dag werd ze wakker in een kelder en vanaf toen volgde ze alle bevelen van de meester op en zo ging het honderd hoofdstukken door".
    - Géen verhalen over eetstoornissen.
    - I don't care hoeveel hoofdstukken je al hebt, en hoe veel hoofdstukken je per week schrijft, zolang er maar regelmatig aan gewerkt wordt. Ik hou van lange hoofdstukken (:

    I know, ik vraag een hoop, maar als je denkt dat je story aan deze voorwaarden voldoet, kan je 't altijd proberen. ^^

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:19 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    En we dansten op gebroken glas.


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "

    --
    Vijfentwintig nachten tot de dood.


    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.


    I can't even think straight.

    Please, remember me.
    Genre: Fantasy
    Waar het over gaat:
    Dean zit in een woongroep voor probleem jongeren. Daar ontmoet hij Dana, een druk grappig meisje die Dean's zijn hart steelt.
    Maar al snel komt er een einde aan het sprookje als Dean zich opeens vreemd gaat gedragen.
    Weet Dean zelf nog wel wie hij zelf is, of zijn er nog meer vreemdere dingen aan de hand.
    Langzaam komt Dana achter de koude, kille waarheid.
    Kan ze Dean nog op tijd redden voordat ze zelf ten prooi valt van de duistere handen van de begeleiders?

    Lijkt dat het een gigantische love-story wordt, is niet.

    Leeftijd: Alle leeftijden.
    Vandaag geactiveerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fade into darkness


    Het gaat over Luc die in een vriendengroep terecht is gekomen. Alleen zijn vrienden houden een geheim over hem achter. Als hij het te horen krijgt gaat zijn leven veranderen. Er gebeuren dingen die niet zouden moeten gebeuren. Lukt het zijn vrienden het op te lossen?

    genre fantasy. oordeel zelf

    Dark Exception by Pemberley


    I walk under the moons glow
    Half in silver light
    Half in shadow
    Each half wants to own me
    The darkness grips me in its power


    Valerie is zestien en heeft haar hele leven onder de hoede van haar grootvader geleefd. Ze mocht van hem alleen de lichte kant van magie bestuderen, de reden bleef onbekend. Tot die ene dag waarop ze besloot op de trein te stappen en naar een klein dorpje te vertrekken waarvan bekend staat dat er duistere tovenaars leven.



    she is literally a light in the dark


    You can't spell Draco Malfoy without DRAMA.



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil


    Het is 1940. De negentienjarige Aimee Chevalier woont samen met haar verloofde Lucien Favrer in Parijs. De twee zijn onafscheidelijk, totdat hij wordt opgeroepen tot een missie. Weken later ontvangt Aimee het bericht dat hij is overleden, ze stort in een diepe depressie. Maar dan breidt de Tweede Wereldoorlog zich ook naar Parijs uit. Terwijl Aimee zich staande moet zien te houden in de chaos die ontstaat, blijkt haar familie diep in de schulden te zitten. De enige manier om haar familie te redden is te trouwen met een steenrijke zakenman. Maar hij is niet zoveel goeds met haar van plan als gedacht...
    Sacrifices in wartime

    Ik weet niet of je van dit soort verhalen houdt, maar het is wel onbekende personen.


    Take risks and conquer your fears.

    Van kindsbeen af ziet Juliette Pendule een vreemde jongeman die zonder geluid of aankondiging in haar kamer verschijnt. Elk jaar groeit haar fascinatie voor de onbekende verschijning meer en meer en het zien van de knappe, onbekende man die nooit veroudert is het enige waar ze naar uitkijkt als ze weer een jaar ouder wordt.

    Op haar achttiende verjaardag verschijnt hij opnieuw en net zoals altijd is het voor Juliette het hoogtepunt van de dag. De woorden 'Het is tijd' veranderen voorgoed het jaarlijkse ritueel en wanneer hij haar meeneemt naar een wereld die ver uit haar verbeelding ligt, beseft Juliette waarom hij haar elk jaar bezocht.



    A bridge to burn, a rope to hide
    A hill to climb, just you and I
    We made sense, made dents in time

    Voyageurs du temps


    Na de dood van haar vriend, Jayce, verliest Alex de zin van het leven. Ze gaat om met mannen wiens naam ze niet kent, handelt zonder na te denken en in alle hoeken van haar appartement is er een lege fles terug te vinden. Het enige dat haar levend houdt, is Jayce. Hij leeft in een wereld naast haar en laat zijn wereld samenlopen met die van haar in een poging haar te redden. Of hij fantasie is of niet kan Alex niet met zekerheid zeggen. Hij is er nog steeds en dat is voor haar het enige dat telt.


    Her philosophy of life was that she might die at any moment.
    The tragedy, she said, was that she didn't.


    The spectrum of imagination

    Sang Real

    Amélia Felicia de la Márene is een Frans meisje van 21 jaar oud, wonend in Londen. Haar leven is prima nu, maar vroeger is dat wel anders geweest. Ze leefde tot haar zesde in Versailles in Frankrijk, maar toen haar ouders en broer overleden in een auto-ongeluk, is ze verhuist naar haar oom en tante in Londen. Vroeger heeft ze periodes gehad waar ze heel depressief was, omdat ze haar ouders en broertje miste, maar daar is ze overheen gegroeid en nu studeert ze geschiedenis aan het King's College in Londen.

    Genre: Onbekende Personen ~ Drama/Romantiek ~ Historie
    ABN ~ Hoofdstukken 500 - 800 woorden, meestal rond de 600 ~ extra: gebaseerd op The Da Vinci Code.


    Destroy what destroys you.




    1# Listen to your parents
    2# Never forget to be yourself
    3# Don't do drugs


    # Inspiration song
    # Nederlands gesproken
    # Bwaaah.




    Leeftijdskeuring: 12+/14+
    Genre: Onbekende personen, Drama, Waargebeurd.
    Aantal woorden: 14922
    Aantal hoofdstukken: 54 (Rond de 200-300 woorden per hoofdstukje.)
    Status: In ontwikkeling.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:12 ]


    26 - 02 - '16

    Hmm, ik heb een story die goed met je beschrijving overeenkomt
    Natuurgebonden
    Een verhaal over een meisje...
    Genres: Fantasy (en ik steek er nu een vleugje romantiek in, teminste, dat probeer ik)
    Het heeft momenteel 30 hoofdstukken, en ik probeer er wekelijks aan te schrijven. Elk hoofdstuk heeft rond de 300-500 woorden (dus 1300 woorden denk ik)
    Kijk gewoon eens ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jongens huilen niet
    Daniël (15) is een normale tiener die dagelijks de consequenties van perfectie en populariteit onder ogen ziet. Zodra hij blijft zitten in de derde klas en naar een nieuwe school moet raakt hij bevriend met een populair groepje jongens, waarbij kleding en lef een grote rol speelt. Tot Daniël op een gegeven moment realiseert dat hij verliefd is geworden op een jongen uit de groep, Floris (16), een veel drinkende tiener in de vierde klas, en lijkt alles ineens onmogelijk. Zo komt Daniël klem te zitten tussen leugens en de werkelijkheid. Een verhaal vol angst, vriendschap, populariteit en geheimen, maar ook liefde en moed. Voor iedere tiener, ongeacht geaardheid, die met de dagelijks sleur van het school leven te maken heeft.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien vind je het iets? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Onbekende personen:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    Ik schrijf niet heel veel omdat ik 't druk heb met school, maar ik probeer wel elk weekend en elke woensdag een chapter te posten =D


    “Love is a contradiction.”

    Witchcraft
    Fantasie
    Magie
    Duisternis
    Er was één stukje 16+, maar ik vond het zelf eigenlijk niet echt heftig. Het was ook maar eenmalig, want ik vond het persoonlijk best slecht ;p
    Ik probeer zoveel mogelijk te posten, maar het zal ongeveer 2 keer per week bijgewerkt worden (dus twee keer in de week een nieuw hoofdstuk ongeveer).

    Misschien lijkt het je wat? (:


    she turned her head and walked away, so far I could no longer see

    abduction.
    Mijn lievelingsverhaal geschreven door Wynter. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.