• En zit Agape heel luid haar maltezers op te eten en enkele woorden in het Engels te brabbelen :') Maar ik snap mijn fysica en daar ben ik heel blij om :Y)
    & hoe was jullie zaterdag ;d?


    Olive

    Verjaardag van mijn oma gevierd 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wil ook iemand die me fysica komt uitleggen. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een hele middag geschupt met mijn lieve scoutsvriendjes, medelijden gehad met een konijn zonder ogen, een oranje salamander gevonden en lui geweest.

    En waar Nana toch niet bruikbaar voor is. :Y)
    + die Agape is me er ook eentje!

    Disneyfied schreef:
    En waar Nana toch niet bruikbaar voor is. :Y)
    + die Agape is me er ook eentje!

    ^_______^

    Veels te vroeg opstaan, paardrijden, na paardrijden naar huis racen, douchen, lunchen, omkleden, even Quizletten, naar werk racen, werken, avondeten en dan nu eindelijk rustig kunnen zitten en Quizletten/twitteren


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    mijn zaterdag was uhm, doodsaai ):


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lonely
    Mijn familie was de hele dag weg, dus ik heb heel lang uitgeslapen, pannenkoeken gebakken, tv gekekeken, gequizlet en ik moest naar de markt om boodschappen te doen
    of te wel een ideale zaterdag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn zaterdag was vooral héel lui. Vannacht om drie uur kwam ik thuis van uitwisseling, toen hebben mijn moeder en ik nog om half vier een broodje zitten eten, toen tot twaalf uur liggen slapen, en toen heb ik de hele dag maar wat achter de computer gehangen. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara mag me best bijles geven in Engels. :3 -it sucks-


    SLOAN.

    Wat is in vredesnaam fysica? Bij mij op school heb je wel natuurkunde, scheikunde en nlt maar geen fysica


    Physics is awesome

    Uitgeslapen, vervolgens Frans gaan leren en toen gaan simsen ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb de hele dag gewerkt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gewerkt en verder eigenlijk niets boeiends :')


    As travars

    Druk :3
    Half 12 opstaan, naar een winkel gaan, naar mijn tante geweest toen was ik thuis avondeten en weer naar een vriendin.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor