En zit Agape heel luid haar maltezers op te eten en enkele woorden in het Engels te brabbelen :') Maar ik snap mijn fysica en daar ben ik heel blij om
& hoe was jullie zaterdag ;d?
Veels te vroeg opstaan, paardrijden, na paardrijden naar huis racen, douchen, lunchen, omkleden, even Quizletten, naar werk racen, werken, avondeten en dan nu eindelijk rustig kunnen zitten en Quizletten/twitteren
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
Lonely
Mijn familie was de hele dag weg, dus ik heb heel lang uitgeslapen, pannenkoeken gebakken, tv gekekeken, gequizlet en ik moest naar de markt om boodschappen te doen
of te wel een ideale zaterdag
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
Mijn zaterdag was vooral héel lui. Vannacht om drie uur kwam ik thuis van uitwisseling, toen hebben mijn moeder en ik nog om half vier een broodje zitten eten, toen tot twaalf uur liggen slapen, en toen heb ik de hele dag maar wat achter de computer gehangen. (:
there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.