• En zit Agape heel luid haar maltezers op te eten en enkele woorden in het Engels te brabbelen :') Maar ik snap mijn fysica en daar ben ik heel blij om :Y)
    & hoe was jullie zaterdag ;d?


    Olive

    Lol.
    Ik ben blij dat je het snapt, nu mag je het mij uitleggen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Goed, eerst uitgeslapen toen moest ik werken (Albert Heijn) Toen ik klaar was fietse ik door het dorp -onderweg naar huis- en toen kwam ik mijn ouders en broertje tegen en gingen wij een ijsje halen (:
    Verder niet zoveel gedaan en nu RKC Waalwijk - FcTwente kijken (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    PrincesSnape schreef:
    Lol.
    Ik ben blij dat je het snapt, nu mag je het mij uitleggen.


    Noooohh DDDDD: Dat is er teveel aan.


    Olive

    niet echt geweldig, ik moest 2 wedstrijden voetballen, met mijn eigen team 1 helft meedoen, die hadden we verloren, toen met Dames 3 1 helft meedoen, alleen toen op de helft kreeg ik opeens geen adem meer en moest ik een soort van hyperventileren, en dat is echt zo eng he, ik had dat nog nooit gehad dus nu ben ik bang dat ik het nog een keer krijg.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 19:51 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Opgestaan en de kat van de buren genomen want ze zat in onze tuin en daar geraak je niet meer uit alleen als kat.En dan heb ik ze over de muur gezet (:
    Dan heb ik geleerd voor Wiskunde en Latijn en dan heb ik gewoon nog pc eten en winkelen.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 19:51 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Aha okee.

    IK heb gewerkt en nog eens gewerkt


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Opgestaan, aan trimestertaak van godsdienst gewerkt, eten, verder werken, eten en voila (Sure, veel quizlet ertussen)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ah - als 15-jarige is niets toffer dan je fysica snappen (Bleuh- kots kots, lekker saai al die krachten)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh Pardon ;d

    Agape schreef:
    Oh Pardon ;d


    't is je vergeven ;d


    Olive

    Kathryn schreef:
    (...)

    't is je vergeven ;d

    Ik wist niet dat ik zo luid was. d:

    Uhm, ik stond op om half 9 om te gaan hardlopen met een vriendin die zich verslapen had, zodat we pas een uur later konden gaan. Toen kon ik niet eens rennen omdat ik last heb van een blessure en ging ik terug naar huis. Daar heb ik tot 4uur aan een werkstuk voor geschiedenis gewerkt, en nu ben ik bezig met levensbeschouwing. Exciting, isn't it?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rijden 100 minuten, tv kijken, op Q zitten, niksen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ziek in bed zitten te Quizletten en muziek te luisteren. :Y)
    I love holidays!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Ziek in bed zitten te Quizletten en muziek te luisteren. :Y)
    I love holidays!


    lol, ik ben ook altijd ziek in de vakantie. Dat is gewoon traditie.(:


    Have you ever been alone in a crowded room?