• Zoals je misschien al had gedacht, ben ik dus vreselijk allergisch aan berken bomen. En blijkbaar is het dit seizoen nog eens de dubbele hoeveelheid of zo. (Ik spreek geen 'dokters', mijn excuses)

    Ik zit hier dus met geïrriteerde ogen, dikke keel, lopende neus en jeuk over mijn hele lichaam. Ik neem al twee pilletjes tegen mijn allergie, maar tja, blijkt ook niet te helpen.

    Iemand anders nog tips hoe ik dit kan tegengaan? Want ik word hier echt helemaal gek hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    ik heb een zonneallergie en daar is ook niet veel aan te doen

    laten we beiden wenen :'D

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 19:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zit er ook mee. Aan alles dat nog maar een betje groen ziet. x) Ik heb zelf redelijk goede medicatie en die helpt na een half uurtje al. Ik weet niet wat jij hebt?


    What would Emma do?

    Capybara schreef:
    ik heb een zonneallergie en daar is ook niet veel aan te doen

    laten we beiden wenen :'D


    Ah, nee, dat is geloof ik nog lastiger :/


    soul made of stardust and chaos.

    Capybara schreef:
    ik heb een zonneallergie en daar is ook niet veel aan te doen

    laten we beiden wenen :'D


    Die heb ik ook. In heb beide. Yay me... Het zou ook een allergie aan water kunnen zijn maar ze zijn niet zeker


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    Ik zit er ook mee. Aan alles dat nog maar een betje groen ziet. x) Ik heb zelf redelijk goede medicatie en die helpt na een half uurtje al. Ik weet niet wat jij hebt?


    Eh, ik weet het ook niet zo vanbuiten. Het is in ieder geval blijkbaar wel een erg lichte medicatie zeg maar. Normaal moet ik er maar eentje nemen, nu twee dus ja hahaha. Ik heb geen idee of ik zomaar zwaardere mag gaan halen :').


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Eh, ik weet het ook niet zo vanbuiten. Het is in ieder geval blijkbaar wel een erg lichte medicatie zeg maar. Normaal moet ik er maar eentje nemen, nu twee dus ja hahaha. Ik heb geen idee of ik zomaar zwaardere mag gaan halen :').


    Welke neem je nu?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Capybara schreef:
    (...)

    Welke neem je nu?


    Ik ken de naam niet vanbuiten haha! Het is geloof ik iets met Lici of zo iets? Het is slechts 5 mg dus ja ...


    soul made of stardust and chaos.

    Heel even dacht ik dat je toverstokken wilde gaan maken, waarom ik dat dacht, weet ik niet.

    Dat is ontzettend rot voor je. Als ik jou was, zou ik even langs de dokter gaan en vragen of je geen zwaardere medicatie mag. Dit lijkt me alles behalve prettig en ik neem aan dat de dokter het wel kan begrijpen als je laat zien hoeveel last je ervan hebt.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Heel even dacht ik dat je toverstokken wilde gaan maken, waarom ik dat dacht, weet ik niet.

    Dat is ontzettend rot voor je. Als ik jou was, zou ik even langs de dokter gaan en vragen of je geen zwaardere medicatie mag. Dit lijkt me alles behalve prettig en ik neem aan dat de dokter het wel kan begrijpen als je laat zien hoeveel last je ervan hebt.



    Hahaha, het had gekund! Dat zou een hele opdracht zijn, though :').

    Hmm, misschien moet ik dat wel doen ja. Maar ze heeft mijn medicatie al net verhoogd dus ja :/


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Ik ken de naam niet vanbuiten haha! Het is geloof ik iets met Lici of zo iets? Het is slechts 5 mg dus ja ...


    Dat is heel weinig xd volgens mij krijg je nog wel zwaardere medicatie zonder voorschrift


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Capybara schreef:
    (...)

    Dat is heel weinig xd volgens mij krijg je nog wel zwaardere medicatie zonder voorschrift


    Ja? Dan moet ik er maar eens voor gaan horen denk ik haha! Het is nog maar het tweede jaar dat ik er medicatie tegen neem. Maar, ik weet er echt niet heel erg veel van hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    Ik wil ook graag alle berken dood hebben momenteel. Mijn medicatie werkt heel slecht en het enige wat soms helpt is een hele warme douche nemen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Ik wil ook graag alle berken dood hebben momenteel. Mijn medicatie werkt heel slecht en het enige wat soms helpt is een hele warme douche nemen.


    Ik leef met je mee :/
    Ja, ik geloof dat je dan de pollen weg wast of zo? Misschien moet ik ook maar eens twee keer per dag gaan douchen of zo hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    Chandler schreef:
    Ik wil ook graag alle berken dood hebben momenteel. Mijn medicatie werkt heel slecht en het enige wat soms helpt is een hele warme douche nemen.


    Misschien is stomen dan ook een goed idee? De waterkoker vullen met water, aanzetten en daarna in een pan/grote kom of schaal gieten. En dan er met je hoofd boven hangen, hoewel je het beste een tentje kan maken met een handdoek zodat de stoom niet ontsnapt.

    Ik denk namelijk dat er ook wel wat stoom vrij komt als je een hele warme douche neemt. Schijnt ook nog goed voor je huid te zijn, dus misschien wel een win-win situatie qua stomen.


    Physics is awesome

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Ja? Dan moet ik er maar eens voor gaan horen denk ik haha! Het is nog maar het tweede jaar dat ik er medicatie tegen neem. Maar, ik weet er echt niet heel erg veel van hahaha


    ik weet het niet zeker, maar ik neem pillen van 120 mg en ik krijg ze zo? Wel eerst met dokter besproken maar ik kan ze gewoon zo halen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys