• Nou, ik leg het uit (:

    M'n vriendin gaat om met een dude van 19 (zelf is zelf 13).
    Mij boeit het niet zo erg, maar ze kent hem alleen via msn/sms. Die dude, vind haar leuk, maar zij hem niet zegt ze. Toen ging ik heel gemeen doen Ik sms'te: 'He, wil je verkering met me? x'en toen zei hij: Je weet zelf het antwoord wel ;D. Maar sowieso in die richting, niet precies. Nou vraag ik me af, denken jullie dat hij haar leuk vind? Want ik heb een sterk vermoeden van wel, al weet ik heb niet zeker.. En zij zegt van niet :'D.. Wat do you think?

    Edit; Ja, ik had niet mogen sms'en en dat weet ik!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:53 ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Hooligan schreef:
    Ten eerste ben jij echt een vreselijk slechte vriendin, ten tweede 19 versus 13? En ten derde, ze hebben elkaar nog nooit gezien.

    Bitch you serious.


    Pff, ik zeg toch dat ik er spijt van heb T.T


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    13-16 is wel een groot verschil. ;o
    En moei je niet met andere mensen hun 'relatie'. Komt alleen maar narigheid van. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Definetly schreef:
    (...)

    Pff, ik zeg toch dat ik er spijt van heb T.T

    Fact: Spijt komt altijd te laat, jongedame. :-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Definetly schreef:
    (...)

    Pff, ik zeg toch dat ik er spijt van heb T.T


    Dan nog,

    Heb je het je vriendin wel verteld?


    (Be)lieve in (you)rself

    AngelFox schreef:
    Die vind haar niet leuk, die wil haar om een andere reden.


    Inspiration can hit you any time

    Definetly schreef:
    (...)

    Pff, ik zeg toch dat ik er spijt van heb T.T

    Serieus, hoe komt het überhaupt in je op om zoiets te doen? Heb je daar zelf maar één seconde over nagedacht voor je het deed?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AngelFox schreef:
    Die vind haar niet leuk, die wil haar om een andere reden.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Beastcrash schreef:
    13-16 is wel een groot verschil. ;o
    En moei je niet met andere mensen hun 'relatie'. Komt alleen maar narigheid van. (cat)

    Nog erger: 13-19.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Voordat jullie allemaal boos op haar worden, denk eens na: doen jullie zelf niet ook eens dingen zonder er bij stil te staan, waar je later spijt van krijgt?
    Soms zijn dat dan kleine dingen, maar in haar geval toevallig een grote. Die pech kun je hebben, en ze zal het (denk ik) zeker niet nog eens doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik vind wat jij gedaan hebt echt niet kunnen, maar dat zegt iedereen al dus ik hou er over op

    maar 13 en 19 kan eigenlijk ook niet
    ik denk dat hij andere bedoelingen met haar heeft, als je begrijpt wat ik bedoel

    We maken allemaal fouten, dat is menselijk. Maar zo'n leeftijdsverschil is eigenlijk wel veel te groot. Vooral als ze zo jong is.


    26 - 02 - '16

    AngelFox schreef:
    Die vind haar niet leuk, die wil haar om een andere reden.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Hooligan schreef:
    Ten eerste ben jij echt een vreselijk slechte vriendin, ten tweede 19 versus 13? En ten derde, ze hebben elkaar nog nooit gezien.

    Bitch you serious.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Eh ok... Er zijn grenzen. Die gast is gewoon... oud. En dat meisje is like.. jong. Normaal doe ik er niet moeilijk over maar in deze leeftijd gaat dit voor mij net ff te ver :P


    Life is hard and then we die

    Nu doe je twee mensen pijn. Die jongen en je vriendin.


    "Ignite, my love. Ignite."