• Morgen heb ik proefwerk economie, en we hebben dan ook altijd schriftcontrole. Meestal heb ik hier geen moeite mee, heb mijn schirft altijd netjes in orde, alle opdrachten gemaakt en de aantekeningen erin staan. Alleen nu was ik mijn schrift aan het zoeken en kan hem dus niet vinden. Meestal zit mijn schrift in mijn boek alleen nu is hij daar niet meer, ik ben echt zo bang dat ik hem op school verloren ben.

    Wie heeft er nog meer ongeluk, of zoiets gehad?


    <3

    Ik ben dagelijks spullen kwijt dusja been there done that. Ik heb dat ook geen orde. Heb je geen kastje ofzo? Mss gewoon in de les laten liggen? :3 Of heeft een vriendin 'm mee?

    Jep, een mapje van Engels van vorig jaar. Die hebben we dit jaar weer nodig, en waar die is.. geen idéé (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Agape schreef:
    Ik ben dagelijks spullen kwijt dusja been there done that. Ik heb dat ook geen orde. Heb je geen kastje ofzo? Mss gewoon in de les laten liggen? :3 Of heeft een vriendin 'm mee?


    Je bedoelt een locker? Ja, die heb ik maar daar licht verder niets in. Heb meestal alleen mijn jas daarin liggen als ik op school ben en neem mijn boeken altijd mee naar huis. Ik denk dus dat hij ook in de les is blijven liggen, of gewoon ergens op de gang. Maar dan denk ik niet dat hij het overleeft met al die leerlingen van mijn school. Een vriendin van me heeft hem niet, dat weet ik wel zeker.


    <3

    Parfaite schreef:
    (...)

    Je bedoelt een locker? Ja, die heb ik maar daar licht verder niets in. Heb meestal alleen mijn jas daarin liggen als ik op school ben en neem mijn boeken altijd mee naar huis. Ik denk dus dat hij ook in de les is blijven liggen, of gewoon ergens op de gang. Maar dan denk ik niet dat hij het overleeft met al die leerlingen van mijn school. Een vriendin van me heeft hem niet, dat weet ik wel zeker.

    Ja dat bedoel ik :-) Ik zou iig niet te rap panikeren, dat ding kan overal liggen. Misschien heeft iemand 'm al gevonden in ergens laten aan de kant liggen voor je. Meestal zijn mensen wel zo, denk ik ;d

    Ik was mijn boek Latijn eens kwijt de dag voor het examen. (cat) Heb dat soort dingen best vaak voor. Maar als je altijd in orde bent wil de leerkracht het misschien wel een keertje door de vingers zien?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben een deel van mijn schrijfdossier kwijt, en zonder mag ik niet meedoen aan mijn SE's.
    I'm screwed.


    Winter is coming.

    Eerlijk zijn en briefje van je ouders meenemen?


    Don't dream your life, but live your dream!