• Nou, ik leg het uit (:

    M'n vriendin gaat om met een dude van 19 (zelf is zelf 13).
    Mij boeit het niet zo erg, maar ze kent hem alleen via msn/sms. Die dude, vind haar leuk, maar zij hem niet zegt ze. Toen ging ik heel gemeen doen Ik sms'te: 'He, wil je verkering met me? x'en toen zei hij: Je weet zelf het antwoord wel ;D. Maar sowieso in die richting, niet precies. Nou vraag ik me af, denken jullie dat hij haar leuk vind? Want ik heb een sterk vermoeden van wel, al weet ik heb niet zeker.. En zij zegt van niet :'D.. Wat do you think?

    Edit; Ja, ik had niet mogen sms'en en dat weet ik!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:53 ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Defensive schreef:
    Voordat jullie allemaal boos op haar worden, denk eens na: doen jullie zelf niet ook eens dingen zonder er bij stil te staan, waar je later spijt van krijgt?
    Soms zijn dat dan kleine dingen, maar in haar geval toevallig een grote. Die pech kun je hebben, en ze zal het (denk ik) zeker niet nog eens doen.

    Nooit eigenlijk.

    On;
    Wat je deed was niet slim, maar dat weet je zelf ook en je heb spijt dus, gedane zaken nemen geen keer.
    Verder, ik heb geen idee. Als ik jou was zou ik met je vriendin gaan praten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    jaa best wel bitch streek van je, Straks laat die gast haar niet meer met rust vanwege jou, lekker dan


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ken jou. Je gaat toch wel door met smsen. :P

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:33 ]


    -

    1107 schreef:
    Ik zou je in je gezicht geslagen hebben, als je dat mij geflikt had.
    En je vriendin zou niet met iemand van 19 moeten nemen terwijl ze zelf 13 is, dat verschil is gewoon te groot, en al helemaal niet als ze hem alleen via msn etc kent. En dat moet jij dus niet voor haar willen regelen.
    Hij kan haar dan ook niet echt leuk vinden, denk ik.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb ooit gezoend met iemand van 20 :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!