• Nou, ik leg het uit (:

    M'n vriendin gaat om met een dude van 19 (zelf is zelf 13).
    Mij boeit het niet zo erg, maar ze kent hem alleen via msn/sms. Die dude, vind haar leuk, maar zij hem niet zegt ze. Toen ging ik heel gemeen doen Ik sms'te: 'He, wil je verkering met me? x'en toen zei hij: Je weet zelf het antwoord wel ;D. Maar sowieso in die richting, niet precies. Nou vraag ik me af, denken jullie dat hij haar leuk vind? Want ik heb een sterk vermoeden van wel, al weet ik heb niet zeker.. En zij zegt van niet :'D.. Wat do you think?

    Edit; Ja, ik had niet mogen sms'en en dat weet ik!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:53 ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Wacht even. Jij stuurde met haar mobiel een sms'je naar hem, begrijp ik dat goed?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Wacht even. Jij stuurde met haar mobiel een sms'je naar hem, begrijp ik dat goed?


    Ja, een paar andere ook ;$
    En ik weet, ja het had niet gemogen. Dus stoute ik ):


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Die vind haar niet leuk, die wil haar om een andere reden.


    Ik wil een tuin vol egels

    Denk et wel.. denk niet dat hij het anders daarom zegt..
    kijk als hij het zei met een (: smiley dan kan het wezen dat ze het al eens eerder heeft gevraagd en hij uitgelegd van waarom niet..
    Maar.. ik vind wel gemeen dat je het vroeg namens haar..


    Ok, snap dr geen fck meer van na al deze reacties..

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:38 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    uhm, 13 versus 19... oke hier ga ik mijn mening niet over zeggen.

    Ik denk dat het een ja is maar ik weet de situatie tussen die twee niet.


    Don't dream your life, but live your dream!

    AngelFox schreef:
    Die vind haar niet leuk, die wil haar om een andere reden.


    Let it come and let it be

    Hij is zes jaar ouder en heeft haar nog nooit gezien? Zeg alsjeblieft tegen je vriendin dat ze daar niet moet mee door gaan want daar kan nooit veel goeds achter zitten. Volgens mij kan hij haar onmogelijk leuk vinden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou je in je gezicht geslagen hebben, als je dat mij geflikt had.
    En je vriendin zou niet met iemand van 19 moeten nemen terwijl ze zelf 13 is, dat verschil is gewoon te groot, en al helemaal niet als ze hem alleen via msn etc kent. En dat moet jij dus niet voor haar willen regelen.
    Hij kan haar dan ook niet echt leuk vinden, denk ik.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:38 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hmm, het is sowieso niet echt slim van je dat je met haar mobiel naar hem gaat sms'en, maar goed, dat begrijp je al xd
    En of hij haar leuk vindt.. Geen idee, dat kan ik ook niet weten. Maar één ding is zeker, en dat is dat ze zeker voorzichtig moet doen. Ik bedoel, hij is wel 19 en zij 13, en ookal vindt ze hem niet leuk en hij haar ook niet, ze moet toch een beetje oppassen, denk ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Definetly schreef:
    (...)

    Ja, een paar andere ook ;$
    En ik weet, ja het had niet gemogen. Dus stoute ik ):


    Ik geloof dat die jongen nogal wanhopig op zoek is naar iets... Maar ik denk niet dat hij haar echt leuk vindt als ze elkaar nog nooit hebben gezien en alleen maar msnen en smsen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het leefdtijdsverschil is wel erg groot, maar wat jij hebt gedaan is er toch wel over hoor. Een soort van schending van de privacy, zeg maar.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ten eerste ben jij echt een vreselijk slechte vriendin, ten tweede 19 versus 13? En ten derde, ze hebben elkaar nog nooit gezien.

    Bitch you serious.

    Hooligan schreef:
    Ten eerste ben jij echt een vreselijk slechte vriendin, ten tweede 19 versus 13? En ten derde, ze hebben elkaar nog nooit gezien.

    Bitch you serious.


    (Be)lieve in (you)rself

    Hooligan schreef:
    Ten eerste ben jij echt een vreselijk slechte vriendin, ten tweede 19 versus 13? En ten derde, ze hebben elkaar nog nooit gezien.

    Bitch you serious.

    Amen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hooligan schreef:
    Ten eerste ben jij echt een vreselijk slechte vriendin, ten tweede 19 versus 13? En ten derde, ze hebben elkaar nog nooit gezien.

    Bitch you serious.