• Ik wil een story beginnen, maar ik weet niet of jullie hem wel zouden lezen...

    "Als ik dood ben, mag ik dan naar de hemel?, ik leef namelijk al in een hel."

    Dawn, een gewoon meisje van 16 jaar. Ze ziet er normaal uit, ze is mooi oftewel er is niks mis met haar. Zo denken anderen er heel anders over, ze word gepest door iedereen uit haar klas. Het liefste zou ze niet meer leven. Ze wil toch vechten, vechten voor haarzelf. Ze heeft het altijd al verloren, nu wil ze winnen. Ze probeert van alles uit. Het pesten word toch telkens erger. Op een dag besluit ze een brief te schrijven naar haar medeleerlingen. Ze zet erin dat ze zelfmoord zou plegen. De klas schrikt zich dood, toch doen ze niks om haar tegen te houden. Ze krijgen een enorme schuldgevoel want Dawn is niet meer op school geweest sinds de afscheidsbrief. Wat niemand weet is dat dit een plan was van Dawn, ze wou achter de waarheid komen. Dawn leefde gewoon nog, ze wou de klas gewoon laten schrikken. Maar door dit is ze wel achter de echte waarheid gekomen. Hoe zal dit aflopen?

    Doen of niet doen?
    Het verhaal word vanuit Dawn geschreven.
    En in verleden tijd :'D


    Where words fail, music speaks

    Ik weet het niet. Het spreekt mij niet echt aan, maar er zijn vast mensen die het wel willen lezen.


    I can't even think straight.

    doen:P
    lijkt mer gaaf om te lezen^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Anhysbys schreef:
    Ik weet het niet. Het spreekt mij niet echt aan, maar er zijn vast mensen die het wel willen lezen.


    + Ik vind het niet geweldig origineel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als je het leuk vindt om het verhaal te schrijven dan zou ik het gewoon doen. (:
    Maar als ik heel eerlijk ben spreekt het mij niet zo aan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Mij lijkt het wel een leuk verhaal!


    Don't dream your life, but live your dream!