• pff, ongeveer 6maanden geleden heeft een vriend van me zich opgehangen, veel van z'n vrienden hadden 'm laten vallen, ze zeidn dat hij z'n polsen moest oversnijden. hij werd in elkaar geslaan door jumpers nzoo, gwn omdat hij emo was. en nu zie ik dat al die jumpers emo worden, of beter gezegd WEMO --' ik word er gek van...
    keb nx tegen jumprs als ze nii irri doewn ^^,


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    OMG!! dat doe je toch niet!!


    i'm a vampire and i will kill you

    omg zow erg..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Zo erg..
    Jumpers zijn raar, ze kunnen beter trampoline springen...
    Sorry ben vaag vandaag :P


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    omg O.O
    dat is echt sick..
    die jumpers zijn harstikke levenloos!!


    Hated by many, confronted by none!

    Tegenwoordig wordt iedereen wemo.


    Protège moi de mes désirs.

    Laat ze gewoon =.=

    Ziek.


    You move me ......... Kurt

    Kan er iemand die fucking uit de titel doen? Klinkt nogal discriminerend (: Ik kén jumpers, dankjewel.
    Weetje, elke wemo hier op Quizlet heeft een slecht beeld van die jumpers. Oké i don't like the music maar véél jumpers worden zwaar naar beneden gehaald door jullie. Djezus, niet álle jumpers zijn slecht hoor! Zoals ik al zei ken ik erg veel jumpers en dat zijn echt toffe mensen. Dus kan iemand die fucking uit de titel doen?
    En over die vriend: Hij kan geen emo zijn geweest, emo is een uitgestorven ras >,< En die jumpers zullen daar wel een reden voor hebben. ZOnder reden sla je niemand in elkaar.


    Edit-
    Kan je please ABN praten (': Het is eigenlijk irritant om dat te lezen (:

    Kan er iemand die fucking uit de titel doen? Klinkt nogal discriminerend (: Ik kén jumpers, dankjewel.
    Weetje, elke wemo hier op Quizlet heeft een slecht beeld van die jumpers. Oké i don't like the music maar véél jumpers worden zwaar naar beneden gehaald door jullie. Djezus, niet álle jumpers zijn slecht hoor! Zoals ik al zei ken ik erg veel jumpers en dat zijn echt toffe mensen. Dus kan iemand die fucking uit de titel doen?
    En over die vriend: Hij kan geen emo zijn geweest, emo is een uitgestorven ras >,< En die jumpers zullen daar wel een reden voor hebben. ZOnder reden sla je niemand in elkaar.


    Edit-
    Kan je please ABN praten (': Het is eigenlijk irritant om dat te lezen (:

    Oei deels meee ens :')

    Kan er iemand die fucking uit de titel doen? Klinkt nogal discriminerend (: Ik kén jumpers, dankjewel.

    Weetje, elke wemo hier op Quizlet heeft een slecht beeld van die jumpers. Oké i don't like the music maar véél jumpers worden zwaar naar beneden gehaald door jullie. Djezus, niet álle jumpers zijn slecht hoor! Zoals ik al zei ken ik erg veel jumpers en dat zijn echt toffe mensen. Dus kan iemand die fucking uit de titel doen?

    En over die vriend: Hij kan geen emo zijn geweest, emo is een uitgestorven ras >,< En die jumpers zullen daar wel een reden voor hebben. ZOnder reden sla je niemand in elkaar.



    Edit-

    Kan je please ABN praten (': Het is eigenlijk irritant om dat te lezen (:



    Je slaat sowieso iemand niet in elkaar, daar hoef je geen reden voor te hebben. En ik denk niet dat het over Jumpers in het algemeen heeft, maar over de jumpers die haar vrienden in elkaar sloegen.


    rules don't stop me

    Iedereen mag zijn eigen mening uiten.


    A. ikmisje.