• Ik weet niet of er iemand x factor 2011 volgt? Ik dus wel.
    En ik ben echt zo boos op het moment.
    De 4 jury's moesten iemand uit hun eigen categorie er uit stemmen..
    Dan zit Kelly Rowland even te zeggen over Amelia Lily "She's my little popstar, i love her.. blablabla" en dan stemt ze haar er uit.
    Ik kijk niet meer, echt serieus. BLEH. ZO BOOS.

    Dit is toch gewoon geweldig!?



    En deze is van de live shows, waarbij ze er uit moest:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 22:02 ]

    Kun je mij eens inlichten wie er bij wie uit is? D:
    Ik heb geen itv thuis en heb gisteren bij mijn vriend kunnen volgen. Helaas weet ik de resultaten nu niet..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen idee waar het over gaat...


    En ik wil het niet weten ook.


    I can't even think straight.

    Negligible schreef:
    Kun je mij eens inlichten wie er bij wie uit is? D:
    Ik heb geen itv thuis en heb gisteren bij mijn vriend kunnen volgen. Helaas weet ik de resultaten nu niet..

    Dus bij de meisjes: Amelia.
    Bij de jongens: James
    Bij de boven de 25: Jonjo

    En bij de groepen heb ik niet opgelet.. ik denk die twee meisjes (: xx

    Anhysbys schreef:
    Ik heb geen idee waar het over gaat...


    En ik wil het niet weten ook.

    Staat duidelijk in de titel, X factor.
    Als je het niet wil weten, hoef je ook geen reactie te plaatsen.

    Hastings schreef:
    (...)
    Dus bij de meisjes: Amelia.
    Bij de jongens: James
    Bij de boven de 25: Jonjo

    En bij de groepen heb ik niet opgelet.. ik denk die twee meisjes (: xx

    Two Shoes ofzo?
    Ik weet niet of ik het echt zo erg vind dat Amelia er uit is. Er was sowieso geen twijfel over Sophie en Misha. Die waren echt verdomd goed. Janet en Amelia waren beiden niet schitterend eerlijk gezegd. Janet is mijn favoriet, maar ze had me toch wel teleur gesteld


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    IS AMELIA LILY ERUIT??!!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    IS AMELIA LILY ERUIT??!!

    Ja! Ze was echt zo geweldig en dan moest Kelly Rowland weer eens fake gaan doen en huilen --'

    Negligible schreef:
    (...)
    Two Shoes ofzo?
    Ik weet niet of ik het echt zo erg vind dat Amelia er uit is. Er was sowieso geen twijfel over Sophie en Misha. Die waren echt verdomd goed. Janet en Amelia waren beiden niet schitterend eerlijk gezegd. Janet is mijn favoriet, maar ze had me toch wel teleur gesteld

    Echt? Ik vond net dat Janet en Amelia de beste waren. Ik vond dat Misha er uit moest :/

    Hastings schreef:
    (...)
    Ja! Ze was echt zo geweldig en dan moest Kelly Rowland weer eens fake gaan doen en huilen --'
    Waarom moeten de juryleden eigenlijk dit jaar zelf iemand eruit stemmen? Wat heeft dat voor fucking nut?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    (...)Waarom moeten de juryleden eigenlijk dit jaar zelf iemand eruit stemmen? Wat heeft dat voor fucking nut?

    Dat noemen ze dan de 'twist'. Er ging iets anders zijn dit jaar, en dat was het blijkbaar. Echt hé, als de kijkers hadden mogen stemmen was Amelia er niet uit geweest --'

    Ik hoop dat ze nog een 'twist' doen en dat Amelia dan gewoon terug komt!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hastings schreef:
    (...)
    Echt? Ik vond net dat Janet en Amelia de beste waren. Ik vond dat Misha er uit moest :/

    Ik vond Misha & Sophie de beste ja.. Van hun klonk het redelijk zuiver en Janet & Amelia hebben qua zang toch wel minder gepresteerd. Ze hadden beiden een paar keer enkele uitschieters, maar ook wel mede dankzij de zenuwen waarschijnlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    :o ik vondt haar niet zo geweldig. Ze kan/kon we mooi zingen. Maar ik vindt nu vibe, frankie cocoza en the risk leuker :$
    Wel raar dat kelly rownland der uit heeft ge "gooit" om t zo te zeggen. Hoe heet dat ene meisje ookal weer. Die vet mooi kan zingen. Ze is 16 jaar en heeft van dat rood krullend haar. Zij is zo geweldig<3


    hello

    Het is toch haar keus. Jeetje.

    Hooligan schreef:
    Het is toch haar keus. Jeetje.

    Sorry voor m'n mening te uiten (: