• You'll never walk alone| Fernando Torres
    If you ever need a friend
    Someone to care and understand
    I'll be right here
    All you have to do is call my name
    No matter how close or far away
    Ask me once and I'll come running
    And when I can't be with you dream me near
    Keep me in your heart and I'll appear
    All you gotta do is turn around
    Close your eyes, look inside.
    I'm right here...


    Needed;
    1. Vriendin/Verloofde/vrouw;
    Iker Casillas
    Carles Puyol
    David Villa
    xVILLAx
    Andrès Iniesta
    Xavi Hernàndez
    Fernando Llorente
    Pepe Reina

    2. Toekomstige vriendin
    Gerard Piqué
    BARCA jaja (:
    Cesc Fàbregas
    Bro
    Xabi Alonso
    Significance
    Victor Valdes
    Sergio Busquets
    Sergio Ramos
    Jesús Navas
    OHMYGEORGE

    Info;
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Foto én beschrijving
    Karakter:
    Kinderen: Alleen voor 1.
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 16:02 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mag ik Leo Messi? :X
    Of doet'ie niet mee?


    Hope goes lost but never dies.

    Mag ik Navas?
    Ik ga voor het eerst niet lui zijn?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nightshade schreef:
    Mag ik Leo Messi? :X
    Of doet'ie niet mee?

    Alleen Spanisch dudes, sorry :x


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    OHMYGEORGE schreef:
    Mag ik Navas?
    Ik ga voor het eerst niet lui zijn?

    Dudette, jij krijgt Navas (;


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Primavera schreef:
    (...)
    Alleen Spanisch dudes, sorry :x

    Of nee, gun iemand anders Daveeeed Veyah maar. Ik doe niet mee, deze keer :')

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 14:57 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Nightshade schreef:
    (...)
    Dan wil ik Villa! :9~

    Vul in dan (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Vriendin Jesus Navas.
    Naam: Rosa Maria Jennifer Austin.
    Leeftijd: 21.
    Uiterlijk: Foto Rosa heeft blond haar en grote blauwe ogen. Ze is slank en niet heel lang. Omdat ze het vervelend vind om zo klein te zijn draagt ze vaak hoge hakken.
    Karakter: Rosa is een lief meisje. Ze is erg gevoelig en verlegen. Maar als je haar vriendschap hebt gekregen is de een van de beste vrienden die je kunt hebben. Dan veranderd de stille en verlegen Rosa in eeen vrolijke spontane en grappige meid.
    Extra's: Rosa heeft een tattoo van een lieveheerstbeestje op haar heup. Deze staat voor haar bijnaam van haar ouders.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 14:58 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Primavera schreef:
    (...)
    Dudette, jij krijgt Navas (;


    Dankje wel!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rol: Toekomstige vriendin Cesc Fàbregas of Gerard Piqué.
    Naam: Maddy Luena Aveira.
    Leeftijd: 20.
    Uiterlijk: Maddy
    Karakter: Komt.
    Kinderen: Alleen voor 1.
    Extra's: Komt.


    De rest komt nog, ben aan mijn Greg verhaal aan 't schrijven. (:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 11:52 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Verloofde David Villa
    Naam: Lynn Bringston
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk: Foto Lynn heeft blond krullend haar dat tot haar schouder valt, Haar ogen zijn een beetje groen/bruin met een blauwe rand. Ze heeft bijna altijd een glimlach op haar gezicht en is blij met haar 1.75 m. Ze is niet dun, maar ook niet dik. Ze heeft gewoon een prima figuur.
    Karakter: Lynn is vaak vrolijk, behalve als iets of iemand haar niet mee zit of in de weg loopt. Ze geeft vaak goede adviezen alleen weet ze ze niet altijd op zichzelf toe te passen. Ze wil nog wel eens over de grenzen gaan. Ook kan ze enorm hyper en druk zijn, en ondanks haar leeftijd is ze gek van feesten.
    Kinderen: Nog niet, Lynn is wel zwanger, van David ofcourse.
    Extra's: Lynn werkt als columniste bij een modetijdschrift en verdient hier prima mee, ze is geboren en getogen in Engeland.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rol: Toekomstige vriendin van Xabi Alonso
    Naam: Isabel Gabriella Santiago.
    Leeftijd: 24.
    Uiterlijk: Isabel, Heeft mooie lange armen en benen. Ze is slank en heeft mooi Lang bruin krullend haar, En donkere bruine ogen. Ze heeft een licht getinte huid.
    Karakter:Ze is lief en behulpzaam. Houd van een feestje en gekheid, is gek op haar vriendinnen en houd niet zoveel van ruzie ook al is ze niet op haar mondje gevallen. Ze mag graag haar eigen mening uiten. En kan soms ook snel op haar teentjes zijn getrapt.
    Extra's: Isabel haar vader is net een jaar terug overleden.


    Everything is worse without music.

    Rol: Toekomstige vriendin Cesc Fabregas
    Naam: Madelon D'Amoux
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Madelon. Ze heeft een bleke huid, die ze van haar moeder geërft heeft. Haar tanden zijn klein maar wel mooi wit, een wonder want vaak ging ze niet naar de tandarts. Ze heeft bruine haren met veel volume, en ze zitten vaak erg wild. Ze draagt niet graag make-up en daarom ziet ze er alijd heel erg naturel uit.
    er komt meer, ik moet even eten! (nerd)
    Karakter: Madelon is een intelligente jongedame. Ze is erg slim en ze gebruikt haar verstand bijna altijd, ze maakt graag bijdehandte opmerkingen en ze laat altijd weten dat ze aanwezig is. Ze houdt van aandacht, maar ze smeekt er niet om, omdat ze zichzelf graag hoog wil houden. Ze kan erg bazig zijn en soms denkt ze alleen aan haar zelf. Ze is wel erg vrolijk en opgewekt, en ze maakt bijna de hele dag door grapjes. Haar lach is ontzettend aanstekelijk en ze maakt mensen graag aan het lachen, net zo graag als dat ze zelf lacht. Ze is iemand die zich liever buiten een ruzie houdt, want ze is verstandig genoeg om zich er niet mee te bemoeien. Ondanks dat ze afentoe nogal bazig en eigenwijs over kan komen, heeft ze een goed hart. Ze zorgt voor de mensen waar van ze houdt, en haar geduld ligt erg hoog. Het speciaal aan haar is, dat ze haar pijngrens onzettend hoog ligt. Ze heeft niet gauw pijn, en ze maakt er goed gebruik van. Ook is ze wel van de feesten, ze gaat graag uit en ze bouwt overal een feestje van, waar het nog niet is. Ze zuipt zich elk weekend heel erg lam, en niemand snapt dan nog wat van haar. Ze zegt graag haar eigen mening, maar wanneer ze flink wat gezopen heeft, krijgt iedereen de waarheid te horen. Mensen die haar niet kennen vinden haar dan minder leuk, maar degene die haar langer als vandaag kennen weten dat ze weer te veel opheeft, en die nemen haar mee naar huis, om haar vervolgens op bed te pleuren, en de volgende ochtend wakker later worden met een flinke kater.
    Extra's: Madelon was van zichzelf niet erg rijk, haar vader was overleden en haar moeder erg depressief. Ze moest toen ze nog een tiener was al veel werken voor haar geld, en ze misten soms zelf schooldagen om te gaan werken. Ze leefde niet erg uitgebreid en dat is hoe Madelon is opgegroeid, ze wist nooit beter. Maar toen men erachter kwam dat Madelon talent had, talent voor dansen. Ze wilde het ooit aan iemand laten zien omdat ze erg gepest werd op school, vanwege haar moeder en haar thuis toe stand. Ze werd ontdekt en ze mocht gratis naar een dansacademie, omdat ze een talent als Madelon wel wilde hebben. Ze is drie jaar naar de dansacademie geweest maar het bleek dat ze er niet thuis hoorde, ze maakte meer vijanden als vrienden en het ging erg slecht met haar. Daarna ging ze weer naar huis en ze ging studeren, want leren kon ze ook erg goed. Ze zou het liefste nog steeds dansen, maar ze heeft het uit zich gezet, geen gedans meer!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 17:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kan ik Cesc ook veranderen in Gregory? Aangezien ik al weet dat Sanne Cesc krijgt :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol:Vrouw Iker Casillas
    Naam:Romi Luana Casillas
    Leeftijd:24
    Uiterlijk: romi heeft lang, blond haar met groffe krullen erin. Meestal heeft ze kleine oorbellen in die ze van Iker heeft gekregen toen ze elkaar net leerde kennen.
    Karakter:Ardig, behulpzaam, kan je goede raad geven.
    Kinderen: Alleen voor 1.Een drieling. twee meisjes en een jongen. Melissa, Madison en Michiel
    Extra's:Haar ouders hebben het nooit erg breed gehad en aan het begin wou ze ook nooit dat Iker iets voor haar kocht. ze hebben elkaar ontmoet doordat ze in het ziekenhuis lach toen ze 19 was en de moeder van Iker daar ook lach.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Emirates schreef:
    Kan ik Cesc ook veranderen in Gregory? Aangezien ik al weet dat Sanne Cesc krijgt :')

    I am sorry, only spanisch dudes (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.