• wat ik wil voor mijn verjaardag. Mijn moeder vraagt elke keer 'wat wil je voor je verjaardag?'. Maar ik weet niet wat ik wil hebben.

    Weten jullie iets waar je van denkt. Die moet je echt kopen?

    Zet reactie's ajb.


    X

    Wat ook leuk is, is een ti sento milano bedelarmband, of die van thomas saabo =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Boeken.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Caine schreef:
    CD's, DVD's, shoppen in je favoriete stad, make-up, boeken... uh. Meer weet ik niet (cat)


    effort never betrays you

    Nee ik weet ook niet meer wat je kan vragen. Voor mijn vorige verjaardag heb ik een tattoo gekregen en het jaar daarvoor mijn rijbewijs :'D


    -

    ik heb nooit eiets echt gewild op 1 ding na. een hartjes ketting en die hebik nu elke dag aan.


    het is zo een hartje net als bella van edward krijgt. lang gezocht maar nu heb ik er een(H) tegen woordig vraag ik geld en mail ik als ik er iets van gekocht heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een macbook, serieus ik heb er twee, en het is echt veel beter dan een gewone D:

    Aquila schreef:
    Vraag geld; daarmee kan je doen wat je wilt. Ook als je het nog niet weet


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    OHMYRYAN schreef:
    Een macbook, serieus ik heb er twee, en het is echt veel beter dan een gewone D:

    2 Macbooks?! Wow.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    MisPattinson schreef:
    ik heb nooit eiets echt gewild op 1 ding na. een hartjes ketting en die hebik nu elke dag aan.


    het is zo een hartje net als bella van edward krijgt. lang gezocht maar nu heb ik er een(H) tegen woordig vraag ik geld en mail ik als ik er iets van gekocht heb

    <33333333333333333

    Me like:9~


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!