• Hai :'3 Dit gaat allemaal heel dom klinken, maargoed. Als je alleen maar een domme reactie kan geven moet je maar gewoon weggaan :Y)
    Ik heb laatst gedroomd dat mijn vriend en ik in de Efteling waren, en we dronken iets. Hij werd even later heel erg ziek, bleek het dat er een worm in zijn drinken had gezeten, en niet veel later ging hij daardoor dood.
    Ik weet dat het maar een droom is, maar sinds toen durf ik gewoon serieus geen drinken uit pakjes, of drinken waar je niet doorheen kan kijken meer te drinken. Terwijl dat eigenlijk niks voor mij is, want ik ben heel snel van de "ach, dat gebeurd toch niet hoor, doe niet zo raar."
    Ik probeer het ook van me af te zetten, maar toch krijg ik het niet voor elkaar iets met een gerust hart te drinken zonder er eerst in te roeren/prikken met iets of whatever, en als ik vrienden uit een pakje zie drinken word ik ook al ongerust >.>
    Heeft iemand een tip ofzo hoe ik dit kan stoppen, want ik word echt gek van mezelf.


    Alis volat propriis.

    HAHAHA, omg.
    Over een paar dagen is het voorbij, maak je geen zorgen! Ik heb dat ook, dat ik soms gewoon zò bang word van een droom dat ik dan niets meer durf te doen! Maar dat gaat altijd weer weg. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb serieus geen idee.
    Misschien helpt het om je ogen dicht te doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @ Captain
    Ik heb dit al 2 weken zo D:
    @ PrincessSnape
    Haha heb ik al geprobeerd, maar dan word ik alleen nog maar banger t.t


    Alis volat propriis.

    Je moet je realiseren dat het een droom was, en niet echt. Klinkt heel afgezaagd, maar een gedeelte van jou hersenen hebben ingeprent dat het écht kan/gaat gebeuren. Probeer tegen jezelf te zeggen; Het is niet echt, het was maar een droom. Verder heb ik niet echt een tip voor je, aangezien je geest een groot wapen is.
    Met andere woorden, als jij je gedachtens kunt omzetten ben je er eigelijk al.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 20:25 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Je moet je realiseren dat het een droom was, en niet echt. Klinkt heel afgezaagd, maar een gedeelte van jou hersenen hebben ingeprent dat het écht kan/gaat gebeuren. Probeer tegen jezelf te zeggen; Het is niet echt, het was maar een droom. Verder heb ik niet echt een tip voor je, aangezien je geest een groot wapen is.
    Met andere woorden, als jij je gedachtens kunt omzetten ben je er eigelijk al.

    Oke, ik zal het proberen, dankje (:


    Alis volat propriis.

    Captain schreef:
    HAHAHA, omg.
    Over een paar dagen is het voorbij, maak je geen zorgen! Ik heb dat ook, dat ik soms gewoon zò bang word van een droom dat ik dan niets meer durf te doen! Maar dat gaat altijd weer weg. :3


    comfort in c h a o s

    Wooohw. Dit lijkt veel op het probleem van een vriendin van me :'DD. Die durft geen druiven te eten omdat ze bang is dat er wormen in zitten, dus gaat ze ze eerst helemaal in stukjes snijden.
    Ik snap je probleem opzich wel, maar ik zou niet weten hoe je er zomaar vanaf komt, sorry :c.


    i put the fun in funeral

    Dromen gaan soms erg diep. Ik zelf heb dat probleem nog niet gehad, maar ik geloof dat het na een tijdje wel over gaat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.