• Bij Family Guy laten ze een heel liedje van een of andere droge countryzanger zien genaamd Conway Twitty zien, echt droog! Wat waren jullie droge momenten vandaag?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Heb ik niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Niet zoveel, ik ben redelijk nat door de regen.(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    het regent buiten, dus geen droge momenten.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben de hele dag al droog, totdat ik zo ga douchen. (bloos)


    -

    Nou, mijn vader sprak met consumptie en toen zei ik er wat van en vervolgens begon hij echt naar mij te spugen D: Tehfuuuuuck (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Té veel om op te noemen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Winterfell schreef:
    Nou, mijn vader sprak met consumptie en toen zei ik er wat van en vervolgens begon hij echt naar mij te spugen D: Tehfuuuuuck (no_chears)

    Omg x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat toen ik bij de handbalwedstrijd van mijn vriendin, een anders team dan ik, ging kijken en dat toen mijn vriendin ineens op haar knieën viel. Dat zag er zo droog uit, haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Winterfell schreef:
    Nou, mijn vader sprak met consumptie en toen zei ik er wat van en vervolgens begon hij echt naar mij te spugen D: Tehfuuuuuck (no_chears)


    HAHA OMG IEL 8D

    De foto´s van iedereen die mee was naar Griekenland, want. ik lach me achteraf kapot om wat wij allemaal gedaan hebben. :')


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Winterfell schreef:
    Nou, mijn vader sprak met consumptie en toen zei ik er wat van en vervolgens begon hij echt naar mij te spugen D: Tehfuuuuuck (no_chears)


    Dat is niet droog, dat is nat. (cat) Gross,,,


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat is niet droog, dat is nat. (cat) Gross,,,

    Moest me toch afdrogen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    UN schreef:
    het regent buiten, dus geen droge momenten.


    droog moment nummero 1

    Ik had er nog geen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please