• Dus ik ben gisteren met een jongen naar de film geweest en ik vind hem echt leuk. We smsen echt de hele tijd en het zijn soms toch wel 'intieme' smsjes.

    Dus hij stond op me in de regen te wachten en had echt kou van zo dra ik hem zag liep k nr boven en gaf hem een knuffel ik ontving meteen een knuffel terug. We kochten tickets en gingen naar de zaal waar we nog lang hebben zitten praten. Tijdens de film (eigenlijk al bijna van in het begin) greep ik zijn hand beet en kneep er in. Hij beschermde me en wreef telkens met zijn vinger zacht over mijn hand. Daarna zijn we gezellig iets gaan drinken en hebben lang gepraat. Toen kwam mijn pa me halen , maar hij deed hem ook naar huis en toen we stonden te wachten greep hij me plots bij mijn heupen. Hij had kou en ik warmde hem wat op. Toen we in de auto zaten heb ik de hele tijd in zijn armen gelegen en wreef steeds geruststellend met zijn vingers over mijn handen of in zij hij lag mijn zijn hoofd op de mijne en kuste me af en toe op mijn slapen. Toen hij weg ging hebben we gekust drie keer of zo maar elke keer weer kleine kusjes. Hij noemt me in sms ook wel liefje, maar ik vraag me gewoon af zijn we nu samen of niet?

    Penelopy schreef:
    Dit is in ieder geval wel het begin van samen zijn, dat is zeker. Soms hoeft er niet om 'verkering' gevraagt te worden. zulke dingen gaan vanzelf. Dan staat er gewoon geen precieze datum op de relatie.


    | Reality is for people that lack imagination |

    zo lief,

    Oh het is al opgelost, nou gefeliciteerd dan :'D


    -

    Leuk voor je.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha, ik zit trouwens in precies dezelfde situatie als jij. (; Ben vanavond ook met een jongen naar de bioscoop geweest waar we hebben gezoend enzo en nu is het ook een beetje.. tsja.. het hangt in de lucht, hihi (;

    Ben blij voor je! (:


    ars moriendi

    Zodra ik je verhaal las schoten de woorden schattig (ik weet ook niet waarom) en romantisch door mijn hoofd. En ik denk dat jet hem gewoon moet vragen als je zekerheid wil


    Physics is awesome

    Nou, als ik jullie tegen zou komen dat ik dan wel zou denken van: "Oh, die zijn een stelletje."
    Hehe, maarehh.. gewoon vragen aan die gozer dus. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kuyt schreef:
    Haha, ik zit trouwens in precies dezelfde situatie als jij. (; Ben vanavond ook met een jongen naar de bioscoop geweest waar we hebben gezoend enzo en nu is het ook een beetje.. tsja.. het hangt in de lucht, hihi (;

    Ben blij voor je! (:

    ooh leuk laat zeker iets weten he!
    dank je