Dus ik ben gisteren met een jongen naar de film geweest en ik vind hem echt leuk. We smsen echt de hele tijd en het zijn soms toch wel 'intieme' smsjes.
Dus hij stond op me in de regen te wachten en had echt kou van zo dra ik hem zag liep k nr boven en gaf hem een knuffel ik ontving meteen een knuffel terug. We kochten tickets en gingen naar de zaal waar we nog lang hebben zitten praten. Tijdens de film (eigenlijk al bijna van in het begin) greep ik zijn hand beet en kneep er in. Hij beschermde me en wreef telkens met zijn vinger zacht over mijn hand. Daarna zijn we gezellig iets gaan drinken en hebben lang gepraat. Toen kwam mijn pa me halen , maar hij deed hem ook naar huis en toen we stonden te wachten greep hij me plots bij mijn heupen. Hij had kou en ik warmde hem wat op. Toen we in de auto zaten heb ik de hele tijd in zijn armen gelegen en wreef steeds geruststellend met zijn vingers over mijn handen of in zij hij lag mijn zijn hoofd op de mijne en kuste me af en toe op mijn slapen. Toen hij weg ging hebben we gekust drie keer of zo maar elke keer weer kleine kusjes. Hij noemt me in sms ook wel liefje, maar ik vraag me gewoon af zijn we nu samen of niet?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Zijn we nu..
Zijn we nu.. - Liefde, Vriendschap & Familie
-
9 okt 2011 - 11:039 okt 2011 - 11:04
Zou je dit met iedere jongen die je kent doen? Volgens mij zijn jullie wel samen.
maar wie ben ik om dat te zeggen als ik zelf nog nooit een vriendje überhaubt heb gehad x)"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
9 okt 2011 - 11:05Vraag het hem.
Maar volgens mij wel.9 okt 2011 - 11:06Kyou schreef:
Zou je dit met iedere jongen die je kent doen? Volgens mij zijn jullie wel samen.
maar wie ben ik om dat te zeggen als ik zelf nog nooit een vriendje überhaubt heb gehad x)
Ik zou dit zeker niet met iedere jongen doen. Ik vind hem echt leuk, lief en schattig9 okt 2011 - 11:06Hoe kan ik nu weten of jullie samen zijn?
Vraag het hem zelf, dan heb je ineens zekerheid.I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
9 okt 2011 - 11:07Beastcrash schreef:
Hoe kan ik nu weten of jullie samen zijn?
Vraag het hem zelf, dan heb je ineens zekerheid.It is better to reign in hell than to serve in heaven.
9 okt 2011 - 11:07Beastcrash schreef:
Hoe kan ik nu weten of jullie samen zijn?
Vraag het hem zelf, dan heb je ineens zekerheid.
Dat vraag je toch niet? Dat komt zo zielig?9 okt 2011 - 11:09vezz schreef:
(...)
Dat vraag je toch niet? Dat komt zo zielig?
Ik vind dat juist niet zielig. Als hij het idee heeft dat jullie niets hebben, en je ziet hem ineens zo met iemand anders dan ben je diep gekwetst. En hetzelfde geld voor hem. Dan kun je dat toch beter van elkaar weten?It is better to reign in hell than to serve in heaven.
9 okt 2011 - 11:10Dit is in ieder geval wel het begin van samen zijn, dat is zeker. Soms hoeft er niet om 'verkeering' gevraagt te worden. zulke dingen gaan vanzelf. Dan staat er gewoon geen precieze datum op de relatie.
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.
9 okt 2011 - 11:10Pariah schreef:
(...)
Ik vind dat juist niet zielig. Als hij het idee heeft dat jullie niets hebben, en je ziet hem ineens zo met iemand anders dan ben je diep gekwetst. En hetzelfde geld voor hem. Dan kun je dat toch beter van elkaar weten?
Ja dat is wel waar maar hoe moet ik dat in godsnaam vrage?9 okt 2011 - 11:11vezz schreef:
(...)
Ja dat is wel waar maar hoe moet ik dat in godsnaam vrage?
Weetikveel,.. Gewoon.. Vragen?It is better to reign in hell than to serve in heaven.
9 okt 2011 - 11:12Ik zou zeggen stuur een smsje girl, ik hoop voor jou dat jullie samen zijn! (bloos)
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
9 okt 2011 - 11:12Casiraghi schreef:
Ik zou zeggen stuur een smsje girl, ik hoop voor jou dat jullie samen zijn! (bloos)
Dank je maar wat moet ik dan in mijn smsje zette?9 okt 2011 - 11:13Ik zou nooit zo bij mijn vader doen maar ok. Ik weet er niks van
9 okt 2011 - 11:14Agape schreef:
Ik zou nooit zo bij mijn vader doen maar ok. Ik weet er niks van
Mijn vader reed en had niets in de gaten9 okt 2011 - 11:14