• Dus ik ben gisteren met een jongen naar de film geweest en ik vind hem echt leuk. We smsen echt de hele tijd en het zijn soms toch wel 'intieme' smsjes.

    Dus hij stond op me in de regen te wachten en had echt kou van zo dra ik hem zag liep k nr boven en gaf hem een knuffel ik ontving meteen een knuffel terug. We kochten tickets en gingen naar de zaal waar we nog lang hebben zitten praten. Tijdens de film (eigenlijk al bijna van in het begin) greep ik zijn hand beet en kneep er in. Hij beschermde me en wreef telkens met zijn vinger zacht over mijn hand. Daarna zijn we gezellig iets gaan drinken en hebben lang gepraat. Toen kwam mijn pa me halen , maar hij deed hem ook naar huis en toen we stonden te wachten greep hij me plots bij mijn heupen. Hij had kou en ik warmde hem wat op. Toen we in de auto zaten heb ik de hele tijd in zijn armen gelegen en wreef steeds geruststellend met zijn vingers over mijn handen of in zij hij lag mijn zijn hoofd op de mijne en kuste me af en toe op mijn slapen. Toen hij weg ging hebben we gekust drie keer of zo maar elke keer weer kleine kusjes. Hij noemt me in sms ook wel liefje, maar ik vraag me gewoon af zijn we nu samen of niet?

    vezz schreef:
    (...)
    Mijn vader reed en had niets in de gaten xD

    Jaja dan nog :Y) Sloeber

    Agape schreef:
    (...)
    Jaja dan nog :Y) Sloeber

    Mijn hond heet sloeber! (joehoe)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 11:16 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Mijn hond heet sloeber! (joehoe)

    haha xD

    Toen we in de auto zaten heb ik de hele tijd in zijn armen gelegen en wreef steeds geruststellend met zijn vingers over mijn handen of in zij hij lag mijn zijn hoofd op de mijne en kuste me af en toe op mijn slapen. Toen hij weg ging hebben we gekust drie keer of zo maar elke keer weer kleine kusjes.


    Lol, met je vader in de buurt ?

    Anyways, volgens mij niet, vraag het eens of zo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    vezz schreef:
    (...)
    Dank je maar wat moet ik dan in mijn smsje zette?

    Zeg zo ' Ik vond het echt heel fijn met jou gisteren. Maar nu heb ik een vraagje, hebben we eigelijk? Of wat jij beter vind?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Zeg zo ' Ik vond het echt heel fijn met jou gisteren. Maar nu heb ik een vraagje, hebben we eigelijk? Of wat jij beter vind?

    Zo iets kan ik wel sturen k ga straks bij een vriendin en ga ook haar raad vragen mss ga ik haar het smsje wel laten sturen xD

    Anders zeg je tegen hem:"zeg, wat zijn wij nu eigenlijk van elkaar, want we zijn wel overduidelijk meer als vrienden"

    Dan kan hij daar lkkr op antwoorden en hoef jij je niet zorgen te maken, dat als jij dat moest antwoorden of het er net zo over denkt.

    astridc schreef:
    Anders zeg je tegen hem:"zeg, wat zijn wij nu eigenlijk van elkaar, want we zijn wel overduidelijk meer als vrienden"

    Dan kan hij daar lkkr op antwoorden en hoef jij je niet zorgen te maken, dat als jij dat moest antwoorden of het er net zo over denkt.

    dat is waar xD

    Waarom geloof ik je nou niet (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Waarom geloof ik je nou niet (cat)

    hoe bedoel je?

    vezz schreef:
    (...)
    hoe bedoel je?

    Je 'verhaal' klinkt een beetje sprookjes-achtig


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)
    Je 'verhaal' klinkt een beetje sprookjes-achtig

    Maar het is zo gebeurd? ik meen het het klinkt mss sprookjes achtig maar het is de realiteit

    vezz schreef:
    (...)
    Maar het is zo gebeurd? ik meen het het klinkt mss sprookjes achtig maar het is de realiteit


    Als jij het zegt...


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Als jij het zegt...

    Het lijkt precies of ik hier over zou liege?

    Vragen!


    ars moriendi