• Want ik wil naar Amerika, een week.
    Heb het geld ervoor (moet alleen nog even doorsparen om een beter hotel te zoeken of camper te huren x]) en niemand wil mee. M'n moeder vind dat ik gestoord ben -__-, maar ik wil het al heel graag.
    Iemand een goeie reden ofzo om haar over te halen? =]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vertel haar gewoon waarom je zo graag wilt,ik bedoel daar moet een reden voor zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maar dan zegt ze van "Ik wil ook wel is wat" :\


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ga met je moeder en/of vader en spreek af dat zij een dag mogen doen wat ze graag willen en dat jij dan met ze meegaat, ook al doe je dat ding niet graag.
    Als je moeder bijvoorbeeld graag naar een museum gaat, zoek dan een leuk museum & probeer haar daarmee te overtuigen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ehh.. Eerst even de vraag: wáárom niemand mee wilt? Ik bedoel, America is supervet &dan wilt niemand mee? Dat is echt slecht, ik zou meegegaan zijn.
    Maar een goede reden hé.. Even denken: Je wilt je moeder mee, omdat het in je eentje gevaarlijk is. Of je wilt dat je moeder meegaat omdat ze heel belangrijk voor je is &je daarom met haar die week door wilt brengen als moeder&kind-band?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ze niet meewil, kan je altijd met topvakanties meegaan naar NYC voor 10 dagen. -Belgische organisatie- Klik voor de site


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    @KLIKNIET, omdat ik nog geen 18 ben, je moet onder begeleiding vliegen :Y)
    @CarmineG, dankje, ik zal even kijken =D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Edit; er staat maar op tot pasen, en die reis is in de zomervakantie.. Sorry :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zag het al, alleen Was het al een probleem omdat ik in Nederland woon xD


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."