• Mabel is het zat thuis, bij al die ongemanierde ouders en zus. Mabel is een zestienjarig meisje, en al oud genoeg voor het prinsessen gedoe. Hoewel ze er niet vanaf raakt. Ze schrijft zich in voor een school, geen normale school. De PiO. Dat is een afkorting voor Prinsessen in Opleiding. Ze wint de reis, en gaat er ook naartoe. Maar als Mabel weet hoe moeilijk het word, twijfelt ze weer. Zal haar zelfverzekerdheid overwinnen?

    Dit is afgeleid van ‘Barbie princess charm school’.


    Origineel?
    Doen?
    Leuk?
    Titel?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    origineel? Ja
    doen? Ja
    leuk? ik vind het niet zo super,misschien andere wel
    titel? Geen idee

    Origineel? Ja
    Doen? Ja
    Leuk? Ja, eigenlijk wel
    Titel? Runnaway Princess

    Ik had ook een idee met Barbie Princess Charm School, oké, wel heel anders, maar het gaat om het principe :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Origineel? Bwa, redelijk
    Doen? Nee
    Leuk? Ik vind dit redelijk kinderachtig klinken. Maar dat komt door het prinsessen gedeelte.Dus, nee
    Titel?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 18:00 ]


    Ex astris, sciencia

    Origineel? Tja, je hebt het afgeleid van iets anders, dus zó origineel is het niet. Maar dat hoeft niet per se iets uit te maken.
    Doen? Tuurlijk, waarom niet?
    Leuk? Het klinkt een piepklein beetje kinderachtig, maar of het dat ook wordt, ligt aan wat je ervan maakt.
    Titel? Princess in progress? Princess under construction? Prinses in opleiding? :P


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Origineel? Ja.
    Doen? Als jij dat zelf wilt (:
    Leuk? Net zoals Bronte zei, vind ik het kinderachtig door het prinsessending. Misschien zou je eerder in de genre van model of fotografe ofzoiets doen, want nu lijkt het gewoon een sprookje dat je aan kinderen van 4 vertelt..

    Het is niet zo dat ik je wil afkraken of zoiets hè.. x


    It's not always rainbows and butterflies, it's compromise that moves us along.

    Origineel? Als je 't niet helemaal zelf bedacht hebt natuurlijk niet, maar als je d'r nou een eigen draai aan geeft wel. En ik heb zoiets nog nooit op Q gezien.
    Doen? Your own choice.
    Leuk? Misschien wat kinderachtig, al vind ik prinsessen wel leuk zolang het niet op een kinderachtige manier geschreven wordt. Wie weet kan je er ook nog wat 16+ of 14+ indoen om 't beter en aantrekkelijker te maken?
    Titel? "To be a Princess." of "This ain't a fairy tale." Ik ben slecht in titels.

    Laat maar wel weten als je begint want ik ben wel nieuwsgierig ^^


    “Love is a contradiction.”

    Dulcet6 schreef:
    Origineel? Ja.
    Doen? Als jij dat zelf wilt (:
    Leuk? Net zoals Bronte zei, vind ik het kinderachtig door het prinsessending. Misschien zou je eerder in de genre van model of fotografe ofzoiets doen, want nu lijkt het gewoon een sprookje dat je aan kinderen van 4 vertelt..

    Het is niet zo dat ik je wil afkraken of zoiets hè.. x


    Het word ook niet zo'n sprookje, maar ook veel mode enzo. Het is ook niet geschikt voor kinderen van 4, want die snappen er niets van xD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Origineel zeker.
    Ik zou het ook doen.
    Leuk : ja als je het niet te kinderachtig maakt ookal ben ik 11 ik haat prinsessen :$.
    Titel: weetgeen :$


    RoBeRtPaTtInSoN-EdWaRdCuLlEn!

    origineel. jaa.
    doen. ik zou wel doen en kijken hoe het uitpakt.
    leuk. jahoor, ik vind dat over die prinsessen een beetje onzin. ik heb die film gezien met mijn zusje van 4, maybe is wel kinderachtig. maar who cares. het kan net zo leuk zijn. leuker dan die JB dingen dit is iets anders.
    titel. wan't to be a princess


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    http://www.quizlet.nl/stories/64958/princess-in-progress/


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.