• Ik heb hele vreemde buikpijn :O Vanaf gisteravond en toen had ik ook diarree. En nu heb ik enorme krampen en ben misselijk. Nee, ben niet ongesteld.

It's going to be difficult, but not impossible.

Eyes schreef:
    Aguamenti, dadelijk schieten ze elkaar zogenaamd dood. Er zijn hier niet allemaal mensen die ervan houden om bloed te zien stromen (niet dubbelzinnig bedoeld)

Inderdaad!

Als het bloed stroomt is het een beetje ewig om sex te hebben, en het laat zulke rooie vlekken achter :C

quidquid excusatio prandium pro

Gewoon een beetje ziekjes, laat je afweer het werk doen!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Frappucino schreef:
    En dit moet op het forum omdat..?

We zullen het nooit weten. *bij passend muziekje*

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

PrincesSnape schreef:
    Gewoon een beetje ziekjes, laat je afweer het werk doen!

| Reality is for people that lack imagination |

Anitaaa schreef:
    (...)
    Dude. Sinds wanneer zitten je nieren in je buik gepropt? XD

Oh, ik dacht dat die in je buik zaten en je ontlasting regelden enzo. Ik moet echt eens gaan opletten bij biologie.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Aguamenti schreef:
    (...)
    We zullen het nooit weten. *bij passend muziekje*

-.- Ik stel een vraag.

It's going to be difficult, but not impossible.

Users van de vorige pagina: ontopic! en ontopic blijven!
    Hale, je kan ook naar een bemiddelaar stappen, misschien kan die je helpen.
    @ De rest, Diggory wilt gewoon een antwoord op haar vraag en die geven jullie haar obviously niet. Als je offtopic wilt praten hebhen we daar ook heel mooi gastenboeken voor en zelfs een Off-Topic subforum!

[ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 20:42 ]

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Diggory schreef:
    (...)
    -.- Ik stel een vraag.

in je beginpost staat geen vraag hoor XD

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Diggory schreef:
    (...)
    -.- Ik stel een vraag.

Ik heb hele vreemde buikpijn Vanaf gisteravond en toen had ik ook diarree. En nu heb ik enorme krampen en ben misselijk. Nee, ben niet ongesteld. .

*Ziet geen vraag* O.O Invisible question!

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Diggory schreef:
    (...)
    -.- Ik stel een vraag.

Welke vraag ? *ziet geen vraag*

[ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 20:43 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Remembrall schreef:
    Users van de vorige pagina: ontopic! en ontopic blijven!
    Hale, je kan ook naar een bemiddelaar stappen, misschien kan die je helpen.
    @ De rest, Diggory wilt gewoon een antwoord op haar vraag en die geven jullie haar obviously niet. Als je offtopic wilt praten hebhen we daar ook heel mooi gastenboeken voor en zelfs een Off-Topic subforum!

ja... welke vraag? ze laat alleen weten dat ze buikpijn heeft

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

StoryBelle schreef:
    (...)

Ik heb hele vreemde buikpijn Vanaf gisteravond en toen had ik ook diarree. En nu heb ik enorme krampen en ben misselijk. Nee, ben niet ongesteld. .

*Ziet geen vraag* O.O Invisible question!

-died-

Cool, neat, swell -Cry

Dudes, geen ruzie maken.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

RainbowDash schreef:
    (...)

Inderdaad!

Als het bloed stroomt is het een beetje ewig om sex te hebben, en het laat zulke rooie vlekken achter :C

Wat begrijp je niet aan niet doordenken?! Gatver, nu krijg ik een beeld van twee mensen die seks hebben terwijl de vrouw ongesteld is. Bedankt RainbowDash en zal ik een moderator vragen om het topic te sluiten want we gaan enorm off-topic

[ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 20:44 ]

Physics is awesome

Eyes schreef:
    (...)

Wat begrijp je niet aan niet doordenken?! Gatver, nu krijg ik een beeld van twee mensen die seks hebben terwijl de vrouw ongesteld is. Bedankt RainbowDash en zal ik een moderator vragen om het topic te sluiten want we gaan enorm oof-topic

Waarschijnlijk word dit ook niet meer serieus genomen..