Yep. Het enige wat ik ter hunner (want het waren er twee, de ander haalde de lever en de nieren door elkaar) verdediging kan zeggen is dat het blok nieren pas later kwam. Maar nog steeeeeeeeeeds
Weet je hoeveel mensen met hoofdpijn, rugpijn of buikpijn de dokter ingaan? En weet je hoeveel vervolgens naar huis worden gestuurd met de mededeling over een weekje terug te komen? En weet je hoe weinig van die mensen vervolgens terugkomen, omdat de meeste in dat weekje gewoon genezen?
Ik heb net Nederland geholpen met de economische crisis door flink wat geld te besparen aan doktersbezoekjes
ik ga nooit naar de dokter, maar mijn zus haalt al mijn gemiste doktersbezoekjes wel in -_-"
Zwanger? Griepje? Koudje gevat? Misschien moet je ff naar de dokter. Ik heb het ook heel vaak en nu ook, maar ik do gewoon even rustig en neem gewoon een aspirientje.. btw Beterschap!
Probeer eens pilletjes tegen aanstelleritus. Iedereen heeft wel eens buikpijn en diarree, dat is hartstikke normaal. Echt, je hoeft niet bij elk pijntje naar het forum te rennen, als iedereen dat deed stond het forum er telkens vol van.
Assassin schreef: Probeer eens pilletjes tegen aanstelleritus. Iedereen heeft wel eens buikpijn en diarree, dat is hartstikke normaal. Echt, je hoeft niet bij elk pijntje naar het forum te rennen, als iedereen dat deed stond het forum er telkens vol van.
Assassin schreef:
Probeer eens pilletjes tegen aanstelleritus. Iedereen heeft wel eens buikpijn en diarree, dat is hartstikke normaal. Echt, je hoeft niet bij elk pijntje naar het forum te rennen, als iedereen dat deed stond het forum er telkens vol van.