• Ik heb hele vreemde buikpijn :O Vanaf gisteravond en toen had ik ook diarree. En nu heb ik enorme krampen en ben misselijk. Nee, ben niet ongesteld.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Obliviatum schreef:
    (...)
    -facedesk-
    dat weet ik en ik zit in het 4de middelbaar --'

    Wist ik op de basisschool ook al D;
    RainbowDash schreef:
    (...)

    Er zat vorig jaar iemand naast me in de collegezaal die dat dacht. We zaten toen halverwege ons eerste jaar in universitaire geneeskunde studie :Y)

    Genééskunde? x_x


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Genééskunde? x_x


    Yep. Het enige wat ik ter hunner (want het waren er twee, de ander haalde de lever en de nieren door elkaar) verdediging kan zeggen is dat het blok nieren pas later kwam. Maar nog steeeeeeeeeeds D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Weet je hoeveel mensen met hoofdpijn, rugpijn of buikpijn de dokter ingaan? En weet je hoeveel vervolgens naar huis worden gestuurd met de mededeling over een weekje terug te komen? En weet je hoe weinig van die mensen vervolgens terugkomen, omdat de meeste in dat weekje gewoon genezen?

    Ik heb net Nederland geholpen met de economische crisis door flink wat geld te besparen aan doktersbezoekjes :Y)

    ik ga nooit naar de dokter, maar mijn zus haalt al mijn gemiste doktersbezoekjes wel in -_-"


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    ik ga nooit naar de dokter, maar mijn zus haalt al mijn gemiste doktersbezoekjes wel in -_-"

    Niemand van onze familie gaat echt naar een dokter :'D
    Ik ben nooit ziek:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zwanger? Griepje? Koudje gevat? Misschien moet je ff naar de dokter. Ik heb het ook heel vaak en nu ook, maar ik do gewoon even rustig en neem gewoon een aspirientje.. btw Beterschap!

    Probeer eens pilletjes tegen aanstelleritus. Iedereen heeft wel eens buikpijn en diarree, dat is hartstikke normaal. Echt, je hoeft niet bij elk pijntje naar het forum te rennen, als iedereen dat deed stond het forum er telkens vol van.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Probeer eens pilletjes tegen aanstelleritus. Iedereen heeft wel eens buikpijn en diarree, dat is hartstikke normaal. Echt, je hoeft niet bij elk pijntje naar het forum te rennen, als iedereen dat deed stond het forum er telkens vol van.

    You can read my mind D:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Assassin schreef:
    Probeer eens pilletjes tegen aanstelleritus. Iedereen heeft wel eens buikpijn en diarree, dat is hartstikke normaal. Echt, je hoeft niet bij elk pijntje naar het forum te rennen, als iedereen dat deed stond het forum er telkens vol van.

    I love this comment


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.