Ik heb hele vreemde buikpijn Vanaf gisteravond en toen had ik ook diarree. En nu heb ik enorme krampen en ben misselijk. Nee, ben niet ongesteld.
It's going to be difficult, but not impossible.
Hale schreef: (...) Ok... Ik vroeg jou alleen waarom je de berichtjes bent gaan lezen tussen mij en angleface...
Diggory schreef: (...) Ga weg ¬¬
Hale schreef: (...) Nee want ik wil antwoord op mijn vraag.
Diggory schreef: (...) Ik geef je die toch niet.
*pakt popcorn* :W
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
*Pakt de popcorn af*
StoryBelle schreef: *pakt popcorn* :W
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
DINGDINGDING BITCHFIGHT! In de Noordelijke hoek staat Diggory! Zal ze vandaag lang genoeg actief blijven om zich te verweren tegen de uitdager? In de Zuidelijke hoek staat Hale, die maar al te graag de titel van Diggory wil afpakken. WIE ZAL ER WINNEN?
quidquid excusatio prandium pro
RainbowDash schreef: DINGDINGDING BITCHFIGHT! In de Noordelijke hoek staat Diggory! Zal ze vandaag lang genoeg actief blijven om zich te verweren tegen de uitdager? In de Zuidelijke hoek staat Hale, die maar al te graag de titel van Diggory wil afpakken. WIE ZAL ER WINNEN?
Diggory schreef: *Pakt de popcorn af*
StoryBelle schreef: (...) I don't care but, THEY TOOK MY POPCORN!
*geeft StoryBelle en zichzelf popcorn* Maar hoe zit het nou precies? Ik ben gewoon nieuwsgierig, vandaar voordat jullie gaan denken dat ik mensen tegen elkaar wil opstoken
Physics is awesome