• (Ik heb enorm getwijfeld over waar ik mijn promotopic neer moet zetten, aangezien Alphabet Soup een story is, maar een story vol gedichten. Dus...?? Mijn excuses als ik hem verkeerd heb gezet!)





    Alphabet Soup
    Een chaotische verzameling gedichten, kortverhalen, drabbles, quotes, poëzie, columns en brieven. Omdat mijn ideeën een thuis nodig hebben.


    ~ © Niniwa1 ~









    Wat? Alphabet Soup, een online kladblok dat ik in een experimentele bui begonnen ben.
    Wie? Ik, mijn hersenspinsels en de geweldige zielen die wat feedback achterlaten.
    Waarom? Omdat mijn hoofd vol letters zit die soms een uitweg nodig hebben.
    Wanneer? Als ik inspiratie krijg. Ik zal je niet overstelpen met hoofdstukjes, totnogtoe is mijn gemiddelde één à twee stukjes per week.
    Hoe? Geen idee! Nederlands, Engels, kort, lang, prozagedichten, columns, schreeuwpoëzie...
    Waar? http://www.quizlet.nl/stories/152988/alphabet-soup/ <3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 17:22 ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Oops, dit had ik misschien wel eerder moeten melden: de komende twee à drie weken zal je weinig tot geen nieuwe stukjes lezen, aangezien ik momenteel een roman aan het schrijven ben en mezelf zo weinig af wil leiden. Daarna ben ik weer 100% terug. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell