• Ik heb hele vreemde buikpijn :O Vanaf gisteravond en toen had ik ook diarree. En nu heb ik enorme krampen en ben misselijk. Nee, ben niet ongesteld.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, ik dacht dat die in je buik zaten en je ontlasting regelden enzo. Ik moet echt eens gaan opletten bij biologie.

    O_O
    -shocked-


    Has no one told you she's not breathing?

    Als het aanhoudt zou ik naar de dokter gaan. Beterschap!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mawkish schreef:
    Als het aanhoudt zou ik naar de dokter gaan. Beterschap!

    Oke, bedankt!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Anitaaa schreef:
    (...)
    O_O
    -shocked-

    Wauw, ik ben echt dom.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, ik dacht dat die in je buik zaten en je ontlasting regelden enzo. Ik moet echt eens gaan opletten bij biologie.


    You make me cry....

    Je nieren zitten in je rug, half onder je ribbenkast en half erbuiten. Een aan beide kanten van je ruggengraat.

    De nieren bevatten een heleboel niertubuli. Bloed stroomt langs de niertubuli, en met behulp van spieren en de natuurlijke filtratiedruk wordt vocht uit het bloed in de niertubuli geperst. Daarna stroomt het door de tubuli (buisjes) en worden alle herbruikbare stoffen en het grootste deel van het vocht weer terug opgenomen in het bloed. Het laatste beetje vocht, samen met de afvalstoffen gaan tensloten als urine via de urethers naar de blaas.

    Zo :Y)
    *helemaal offtopic, maar kan er niet tegen als iemand dit soort heeele verkeerde dingen zeggen die over het menselijk lichaam gaan D:*


    quidquid excusatio prandium pro

    Oppugno schreef:
    (...)
    Wauw, ik ben echt dom.

    Je bent niet de enige behalve dat ontlasting regelden gedeel

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 20:48 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En zoals ik al zei als je last van diarree blijft houden dan moet je zeker na de dokter want anders droog je uit!


    Physics is awesome

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Je bent niet de enige behalve dat ontlasting regelden gedeel

    -doubleshocked-


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    -doubleshocked-


    Er zat vorig jaar iemand naast me in de collegezaal die dat dacht. We zaten toen halverwege ons eerste jaar in universitaire geneeskunde studie :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Er zat vorig jaar iemand naast me in de collegezaal die dat dacht. We zaten toen halverwege ons eerste jaar in universitaire geneeskunde studie :Y)

    -facedesk-
    dat weet ik en ik zit in het 4de middelbaar --'


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    -facedesk-
    dat weet ik en ik zit in het 4de middelbaar --'


    en zij waren dus 3 jaar verder en blijkbaar geslaagd ook! xD

    Maar goed, daarom moet je dus oppassen met dokters: sommige zijn retarded D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Er zat vorig jaar iemand naast me in de collegezaal die dat dacht. We zaten toen halverwege ons eerste jaar in universitaire geneeskunde studie :Y)
    '


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDash schreef:
    (...)

    en zij waren dus 3 jaar verder en blijkbaar geslaagd ook! xD

    Maar goed, daarom moet je dus oppassen met dokters: sommige zijn retarded D:

    ALWIN, nu gaat ze nooit naar de dokter en gaat ze elke keer ze koppijn of iets dergelijks heeft een topic openen D:

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 20:56 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ga naar een dokter ofzo.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Obliviatum schreef:
    (...)
    ALWIN, nu gaat ze nooit naar de dokter en gaat ze elke keer ze koppijn of iets dergelijks heeft een topic openen D:


    Weet je hoeveel mensen met hoofdpijn, rugpijn of buikpijn de dokter ingaan? En weet je hoeveel vervolgens naar huis worden gestuurd met de mededeling over een weekje terug te komen? En weet je hoe weinig van die mensen vervolgens terugkomen, omdat de meeste in dat weekje gewoon genezen?

    Ik heb net Nederland geholpen met de economische crisis door flink wat geld te besparen aan doktersbezoekjes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro