• Eindelijk is het zover, mijn schrijfwedstrijd^^

    Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. De eerste twee rondes zullen er mensen afvallen, daarnaast zullen er ook mensen uit zichzelf gaan, denk alsjeblieft goed na of je genoeg tijd hebt voor de wedstrijd. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    Eventueel het winnende personage in een van mijn verhalen
    (indien je dit zelf wil natuurlijk ^^)
    20 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    10 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    5 credits

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Jury:
    - Hel
    - Fayan

    Waar gaat de jury op letten?
    Voor de tweede en derde opdracht krijgen jullie een cijfer van 1 tot 10.

    Deelnemers:
    1 Maeleena
    - Opdracht 1 Cijfer: 9,05
    - Opdracht 2
    2 Defensive
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,8
    - Opdracht 2
    3 Kiara2
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,7
    - Opdracht 2
    4 WmYbOneD
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    - Opdracht 2
    5 Eurydice
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,05
    - Opdracht 2
    6 Suicidal
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,95
    - Opdracht 2
    7 Sasja4u
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,4
    - Opdracht 2
    8 Fae
    - Opdracht 1 Cijfer, 7,4
    - Opdracht 2
    9 xlufjoetoexx
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    -Opdracht 2

    Opdracht 2 staat online. Deadline is op 22 oktober.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:32 ]

    gaat lekker >.<

    Fuck my life =-= gister weinig geschreven, dus het MOET af vandaag. *diepe zucht* en dan heb ik ook nog eens om de halverklap bloedneuzen... *stopt met zeuren en gaat werken*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Fuck my life =-= gister weinig geschreven, dus het MOET af vandaag. *diepe zucht* en dan heb ik ook nog eens om de halverklap bloedneuzen... *stopt met zeuren en gaat werken*

    - HUGS -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben trouwens nog bezig, in case you were wondering.
    Ik denk dat ik hem wel af krijg. De woorden komen er niet helemaal uit, maar ik weet wel al wat er precies gaat gebeuren en alles.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik ben druk bezig met inspiratie opdoen en manieren verzinnen (ja, nog steeds) waarop ik mijn negentiende-eeuwse personage kan combineren met de eenentwintigste-eeuwse die ik heb (moeten) kiezen. :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    iedereen krijgt nog twee dagen extra, dit zal alleen wel een paar dagen van de volgende opdrachten kosten omdat ik anders niet uitkom met de opdrachten.

    Ergens vind ik het wel lullig voor je, Hel, dat je nu steeds iedereen uitstel moet geven omdat ze het anders niet afkrijgen. En ik voel me schuldig dat ik allebei de keren om uitstel heb moeten vragen ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Ik ben druk bezig met inspiratie opdoen en manieren verzinnen (ja, nog steeds) waarop ik mijn negentiende-eeuwse personage kan combineren met de eenentwintigste-eeuwse die ik heb (moeten) kiezen. :W
    Ik heb vluchtig jouw inzending nog een keer doorgekeken en die van degene die je hebt gekozen (die van LiamStyles, toch? Anders heb ik even scheel gekeken) en ik zie nog wel wat mogelijkheden. Je kan hen bijvoorbeeld verbinden met muziek, aangezien Chrysanta zoveel van piano spelen houdt en muziek natuurlijk een grote rol speelt in Astoria's liefde voor dansen. Misschien niet makkelijk, maar een mogelijkheid. En dat is slechts een voorbeeld, er zijn nog wel meer dingen te vinden (:
    Als ik jou was, zou ik op zoek gaan naar overeenkomsten of juist enorme verschillen en kijken of je daar een verhaal om heen kan bedenken (:

    Dit had je vast al bedacht. Maar. Mentale steun x)

    (Dit mag ik trouwens toch wel zeggen? Want. Ik weet namelijk niet of er regels zijn over of je mede-deelnemers mag proberen in de goede richting te sturen?)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Ik heb vluchtig jouw inzending nog een keer doorgekeken en die van degene die je hebt gekozen (die van LiamStyles, toch? Anders heb ik even scheel gekeken) en ik zie nog wel wat mogelijkheden. Je kan hen bijvoorbeeld verbinden met muziek, aangezien Chrysanta zoveel van piano spelen houdt en muziek natuurlijk een grote rol speelt in Astoria's liefde voor dansen. Misschien niet makkelijk, maar een mogelijkheid. En dat is slechts een voorbeeld, er zijn nog wel meer dingen te vinden (:
    Als ik jou was, zou ik op zoek gaan naar overeenkomsten of juist enorme verschillen en kijken of je daar een verhaal om heen kan bedenken (:

    Dit had je vast al bedacht. Maar. Mentale steun x)

    (Dit mag ik trouwens toch wel zeggen? Want. Ik weet namelijk niet of er regels zijn over of je mede-deelnemers mag proberen in de goede richting te sturen?)


    Haha, bedankt. Ik zit niet met de combinatie van de personages, maar de combinatie van de tijden waarin ze opgroeien.
    Vraagje aan Hel: is het ook goed als één van de twee personages niet echt in het verhaal voorkomt, maar wel belangrijk is voor het verloop ervan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik krijg opeens een goed idee, laat die vraag maar zitten *O*


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eurydice schreef:
    (...)Ik heb vluchtig jouw inzending nog een keer doorgekeken en die van degene die je hebt gekozen (die van LiamStyles, toch? Anders heb ik even scheel gekeken) en ik zie nog wel wat mogelijkheden. Je kan hen bijvoorbeeld verbinden met muziek, aangezien Chrysanta zoveel van piano spelen houdt en muziek natuurlijk een grote rol speelt in Astoria's liefde voor dansen. Misschien niet makkelijk, maar een mogelijkheid. En dat is slechts een voorbeeld, er zijn nog wel meer dingen te vinden (:
    Als ik jou was, zou ik op zoek gaan naar overeenkomsten of juist enorme verschillen en kijken of je daar een verhaal om heen kan bedenken (:

    Dit had je vast al bedacht. Maar. Mentale steun x)

    (Dit mag ik trouwens toch wel zeggen? Want. Ik weet namelijk niet of er regels zijn over of je mede-deelnemers mag proberen in de goede richting te sturen?)


    Het mag wel ja, zo lang het blijft bij een idee, niet een complete tekst ;)

    Defensive schreef:
    (...)

    Haha, bedankt. Ik zit niet met de combinatie van de personages, maar de combinatie van de tijden waarin ze opgroeien.
    Vraagje aan Hel: is het ook goed als één van de twee personages niet echt in het verhaal voorkomt, maar wel belangrijk is voor het verloop ervan?


    Je had al wat bedacht, maar ja, dat mag ook, zolang je dan maar beschrijft wat er is gebeurd etc

    Defensive schreef:
    Ergens vind ik het wel lullig voor je, Hel, dat je nu steeds iedereen uitstel moet geven omdat ze het anders niet afkrijgen. En ik voel me schuldig dat ik allebei de keren om uitstel heb moeten vragen ):


    Uitstel vragen mag gewoon, en als ik moet kiezen tussen nog meer uitstel geven of de wedstrijd stoppen kies ik toch liever voor de eerste ;)

    I...will....make.....it. 395 woorden. Niet veel, maar het is een begin en er stond geen minimum op.


    Ex astris, sciencia

    ...Het minimuum was toch 800 woorden, of ben ik nu dom?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.