• Stoort het jullie de laatste tijd niet dat alle artiesten de laatste tijd producten aanprijzen tijdens liedjes? Het lijkt me goedkoop en uiterst irritant

    Jeeeez!


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Eh?

    ??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Het is mij nog niet opgevallen, noem eens een voorbeeld?


    everything, in time

    Ik snap niet wat je bedoeld, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Progeny schreef:
    Het is mij nog niet opgevallen, noem eens een voorbeeld?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Progeny schreef:
    Het is mij nog niet opgevallen, noem eens een voorbeeld?


    Avril Lavigne, Britney Spears ...

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 12:59 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Armistice schreef:
    Ik snap niet wat je bedoeld, haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lady Gaga, Beyonce - telphone : de sites (wanneer ze uit de cel komt)
    Britney Speart - hold it against me : de make-up producten en de site (heel de clip door)
    Dr Dre, Eminem - I need a doctor: de schoenen plus het energie drankje (wanneer Dre aan het woord is)

    Eens je het weet dat het meer gebeurt let je er meer op en ergert je het mateloos


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Believers schreef:
    (...)

    Avril Lavigne, Britney Spears ...

    Ja maar hoe doen ze het dan? Welke producten promoten ze?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Believers schreef:
    (...)

    Avril Lavigne, Britney Spears ...

    Aaah zo bedoel je...
    Meestal zijn die producten wel door hun gemaakt zoals in de video clip van Avril Lavinge zie haar parfums en kledinglijn ik vind het wel normaal dat artiesten hun eigen producten promoten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Miyagi schreef:
    Lady Gaga, Beyonce - telphone : de sites (wanneer ze uit de cel komt)
    Britney Speart - hold it against me : de make-up producten en de site (heel de clip door)
    Dr Dre, Eminem - I need a doctor: de schoenen plus het energie drankje (wanneer Dre aan het woord is)

    Eens je het weet dat het meer gebeurt let je er meer op en ergert je het mateloos


    En Avril Lavigne.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ja maar hoe doen ze het dan? Welke producten promoten ze?


    Britney haar make-up en Avril haar parfum.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Miyagi schreef:
    Lady Gaga, Beyonce - telphone : de sites (wanneer ze uit de cel komt)
    Britney Speart - hold it against me : de make-up producten en de site (heel de clip door)
    Dr Dre, Eminem - I need a doctor: de schoenen plus het energie drankje (wanneer Dre aan het woord is)

    Eens je het weet dat het meer gebeurt let je er meer op en ergert je het mateloos
    Je weet toch wel dat lady gaga daar vet mee betaald word door die sites in haar clip te zetten?Als je in een film gewoon nog maar 5 seconden een cola blikje ziet word die film wel super goed betaalt door coca-cola het zelfde geld voor andere produceten en het is ook het zelfde voor video clips


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Believers schreef:
    (...)

    Britney haar make-up en Avril haar parfum.


    True ik was Avril vergeten , die legt het er ook heel dik op
    Andere producten ook , de site(PlentyOfFish) is bv niet van Britney of van Lady Gaga
    ik had het al gehoord dat Britney producten had verwerkt in haar clip en daar veel geld voor had gekregen , maar het valt eeen beetje teveel op
    & de make up is ook het hare niet volgens ik gehoord heb


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Miyagi schreef:
    (...)

    True ik was Avril vergeten , die legt het er ook heel dik op
    Andere producten ook , de site(PlentyOfFish) is bv niet van Britney of van Lady Gaga
    ik had het al gehoord dat Britney producten had verwerkt in haar clip en daar veel geld voor had gekregen , maar het valt eeen beetje teveel op
    & de make up is ook het hare niet volgens ik gehoord heb


    Die PlentyOfFish was ook in die van Ke$ha, toch?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.