• het is misschien een idee om op 22 Oktober (het was eerst de 15e, maar later mag ook) een Quizlet Meeting te houden in Enschede, Overijssel. Voor de gene die niet weten waar het ligt, kijk maar op Google Maps ^^.

    Dingen die we zouden kunnen doen:
    -gewoon rondlopen
    -winkelen
    -naar Cinestar (bioscoop, dat is station Enschede Drienerlo)
    -Enschede terroriseren (grapje =3)
    -andere ideeën zijn altijd welkom

    Als het doorgaat, dan spreken we af op station Enschede (als je op NS.nl kijkt en dan Enschede intypt bij 'naar', dan moet je gewoon Enschede hebben. En dan, als er mensen komen, even afspreken hoe we elkaar gaan herkennen.

    Voor de mensen die niet alleen mogen, zou je in principe een vriendin mee mogen nemen die geen Q heeft.

    Laat wat horen als je wil/kan komen en misschien wilt helpen met organiseren !


    HET GAAT NIET DOOR, WANT ER KOMEN VRIJWEL GEEN MENSEN!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:07 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb geen idee hoe ik daar moet komen en denk niet dat ik mag Helaas :(


    There's a story behind every person. There's a reason why they're the way they are. Think about that before you judge

    OMG! Eindelijk een meeting die in de buurt is (Hengelooo persoontje hiero). ;D
    Weet alleen niet of dat wel geschikte datums zijn en of ik wel tijd heb. D:

    Waarom niet in Zwolle. D:


    Numbers.

    Altair schreef:
    OMG! Eindelijk een meeting die in de buurt is (Hengelooo persoontje hiero). ;D
    Weet alleen niet of dat wel geschikte datums zijn en of ik wel tijd heb. D:


    haha idd, ik woon in Diepenheim, dus dacht: dan organiseer ik er zelf wel 1.. ik dacht dat het wel handig was, in de herfstvakantie (althans ik he bdan wel vakantie)
    welke datum is denkje handiger dan ?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    @Slaughterer idk, Enschede is dichter in de buurt voor mij


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    xMorsmordre schreef:
    (...)

    haha idd, ik woon in Diepenheim, dus dacht: dan organiseer ik er zelf wel 1.. ik dacht dat het wel handig was, in de herfstvakantie (althans ik he bdan wel vakantie)
    welke datum is denkje handiger dan ?

    Die datums die je hebt zijn wel goed hoor. Ik weet alleen zelf niet of ik dan kan ivm vakantie of zo. Want ik weet nog niet precies wat m'n ouders gepland hebben, vandaar. ;D

    Ik doe niet aan weekend meetingen. (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    Ik doe niet aan weekend meetingen. (joehoe)


    hoe bedoel je weeknd meetingen? kan moeilijk door de week doen, ivm met school .. tenzij het in de vakantie is


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil wel op de 22ste komen ,de 15de kan ik niet.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:
    Ik wil wel op de 22ste komen ,de 15de kan ik niet.


    Ik denk dat de 22e ook handiger is, dan heb ik/we nog de hele vakantie om te plannen enzo ..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik denk dat de 22e ook handiger is, dan heb ik/we nog de hele vakantie om te plannen enzo ..

    Jah dat denkik ook ik kan ook niet de 15e


    There's a story behind every person. There's a reason why they're the way they are. Think about that before you judge

    xMorsmordre schreef:
    (...)

    hoe bedoel je weeknd meetingen? kan moeilijk door de week doen, ivm met school .. tenzij het in de vakantie is

    Ik meet enkel in vakanties, vanwege mijn ov (bloos)


    -

    Hmm.. hangt er een beetje vanaf dus. Ik wil best graag, maar ik woon in Groningen, dus het is wel even reizen. Ik kom (waarschijnlijk) als het niet zo'n kleine meeting is (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Waat! Hoezo een rot verbinden pff. Ik moet van Groningen naar Zwolle, van Zwolle naar Deventer, van Deventer naar Almelo, en van Almelo naar Enschede(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Hmm.. hangt er een beetje vanaf dus. Ik wil best graag, maar ik woon in Groningen, dus het is wel even reizen. Ik kom (waarschijnlijk) als het niet zo'n kleine meeting is (:


    ik weet ook niet of het doorgaat, als er heel weinig mensen gaan.

    Als er zo rond de 5/7 of meer mensen komen, gaat het denk wel gewoon door.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO