• Een klasgenoot van mij heeft een nogal hechte "vriendschap" met onze geschiedenisleraar. Ze praten altijd veel met elkaar en gaan zelfs met elkaar naar de film, een café, of zelfs met elkaar uit eten.
    Iedereen uit onze klas verklaart haar voor gek, en de roddels dat ze met elkaar zijn geweest blijven niet uit.
    Nu is er gisteravond een foto uitgelekt waar ze met elkaar stonden te zoenen.
    Like: WTF?!
    Je gaat toch niet met je LERAAR zoenen?
    Brr... Ik moet er echt niet aan denken.

    Hebben jullie op school ook iemand die - vermoedelijk - met een leraar gaat?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    uhmmm... IEL. Maar zolang het niet tegen haar zin is... dan zou ik hem niet aangeven...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Misschien is die gast wel heel sexy -wbw-

    Nee, ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik ben er absoluut op tegen dat hij vreemdgaat met zijn vrouw voor haar en dat hij zijn kinderen in de steek laat hiermee, maar opzich. Als ze verliefd zijn.. Echt verliefd.


    SLOAN.

    C18 schreef:
    Ugh, goor. En bovendien een teringstreek. Ik heb 0 respect voor mensen die vreemdgaan of de partners van de vreemdgangers (dus dat 18-jarige wijf). No sense of honor at all.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uneventful schreef:
    Ik had een stukje gelezen in Hitkrant over dat een brugklasser met haar Wiskunde leraar ging, en toen liet hij haar dingen doen die zij niet wou. Getver, ik wil er niet eens aan denken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Complimented schreef:
    O.O serieus? dat is gewoooon goooor iel


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ja, bij de zus van een vriend van me in de klas. Zij is 18 en die leraar is 23 dus opzich vind ik dat helemaal niet zo raar. Ik vind ze echt heel schattig en lief samen, and who am I to judge?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oké, de leeftijd boeit me niet zoveel maar de situatie wel. Die man heeft een gezin, hij is een bedrieger en dat 18 jarige meisje helpt hem daarbij. Not done.


    Numbers.

    Dudley schreef:
    De leraar is 32, heeft een vrouw en drie kinderen, en dat meisje is 18. Ik vind het echt ziek, want die arme vrouw van hem is ook nog eens leraar op dezelfde school.

    O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, ik heb geen leraar wat ik daarvan kan zeggen?
    Maar mijn oude leraar heeft wel eens een verhaal verteld over een leraar op een andere school.
    Die leraar gaf les in het computerlokaal en ja iedereen zat stil te werken aan de computer. Die leraar ging toen op msn. Toen begon hij te praten met een meisje, die ook in die klas was en ook aan het msnen. Ze praatte over seks. En heel de klas kon dat zien omdat het digibord nog aanstond.

    Oh en een vriendin van me vertelde dat ze een leraar had op de basisschool, die waarschijnlijk een relatie had met een van de leerlingen (12 jarige leeftijd). Dat meisje was zelfs bij hem wezen slapen. Daarna werd die leraar van school getrapt.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 18:11 ]


    <3

    Parfaite schreef:
    Nee, ik heb geen leraar wat ik daarvan kan zeggen?
    Maar mijn oude leraar heeft wel eens een verhaal verteld over een leraar op een andere school.
    Die leraar gaf les in het computerlokaal en ja iedereen zat stil te werken aan de computer. Die leraar ging toen op msn. Toen begon hij te praten met een meisje, die ook in die klas was en ook aan het msnen. Ze praatte over seks. En heel de klas kon dat zien omdat het digibord nog aanstond.


    fail


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Twee jaar geleden was dat wel zo. En toen is de leraar ontslagen en het meisje mocht een andere school zoeken. Maar daarna bleven ze wel samen...

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 18:20 ]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Dat màg geloof ik niet eens? (cat) Echt ziek.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat mag niet eens :O Owkee, ik snap dat je je aangetrokken kan voelen tot een leraar (wij hebben op school ook 2 hele hotte leraren van onder de 25 jaar) Maar daarmee afspreken en daten :| Noway! Dat is echt gewoon niet normaal en dat mag niet eens van de wet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een relatie met je leraar is sowieso verboden o.o


    Olive

    Kathryn schreef:
    Een relatie met je leraar is sowieso verboden o.o

    In Nederland niet hoor, niet bij wet althans. Alleen als er spraken is van machtsmisbruik is het verboden. Zolang het geen pedofilie is mag het bij wet, of het van de school mag is een tweede.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall