• Een klasgenoot van mij heeft een nogal hechte "vriendschap" met onze geschiedenisleraar. Ze praten altijd veel met elkaar en gaan zelfs met elkaar naar de film, een café, of zelfs met elkaar uit eten.
    Iedereen uit onze klas verklaart haar voor gek, en de roddels dat ze met elkaar zijn geweest blijven niet uit.
    Nu is er gisteravond een foto uitgelekt waar ze met elkaar stonden te zoenen.
    Like: WTF?!
    Je gaat toch niet met je LERAAR zoenen?
    Brr... Ik moet er echt niet aan denken.

    Hebben jullie op school ook iemand die - vermoedelijk - met een leraar gaat?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Moet ik het ook aangeven als dat meisje 18 is? Want ik weet niet precies hoe dat dan weer zit...


    Ik denk het niet. Als ze achttien is, is ze toch al meerderjarig?
    Maar ik vind het hoe dan ook raar. Ik weet niet hoe groot het leeftijdsverschil is en ik ken ze verder ook niet, maar je kunt als leraar gewoon geen relatie beginnen met een van je leerlingen. Dat zorgt voor erg vreemde situaties in de klas, lijkt me.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dudley schreef:
    De leraar is 32, heeft een vrouw en drie kinderen, en dat meisje is 18. Ik vind het echt ziek, want die arme vrouw van hem is ook nog eens leraar op dezelfde school.


    Damn. o.o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Owling schreef:
    Ew.
    Gelukkig niet!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dudley schreef:
    De leraar is 32, heeft een vrouw en drie kinderen, en dat meisje is 18. Ik vind het echt ziek, want die arme vrouw van hem is ook nog eens leraar op dezelfde school.


    Ok ze is meerderjarig.

    -pak van me hart-

    Neemt niet weg dat die leraar een ontzettende klootzak is.

    Waar heb je die foto van?

    Dudley schreef:
    De leraar is 32, heeft een vrouw en drie kinderen, en dat meisje is 18. Ik vind het echt ziek, want die arme vrouw van hem is ook nog eens leraar op dezelfde school.

    Ik denk dat je het best aangeeft.
    Want leerlingen mogen toch niet samen zijn met leraars.
    En hij bedriegt zijn vrouw ook nog eens.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Countenance schreef:
    Illigaal? Neuhh.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aangeven, Annabeth. Sorry, maar eht kan bijna niet anders dan dat die man gebruik maakt van dat meisje. Hij is getrouwd en heeft kinderen.

    Een vriendin van mij (18) had een relatie met een 46 jarige man en dat bleek ook dat hij haar gewoon gebruikte.
    dan kun je zeggen dat ze gelukkig zijn zo, maar als die man gewoon getrouwd is, etc. betwijfel ik dat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dudley schreef:
    De leraar is 32, heeft een vrouw en drie kinderen, en dat meisje is 18. Ik vind het echt ziek, want die arme vrouw van hem is ook nog eens leraar op dezelfde school.

    't Is maar net waar je op valt, als zij het wil doen met een man van 14 jaar ouder, I'm fine with it. Maar als ik voor de keus zou staan, die heerlijke jongens van 20 die achter de bar staan in het café, of zo'n verlepte leraar die je beloofd 2 puntjes extra te geven, voor mij is die keus zo gemaakt.
          Ik denk eigenlijk, dat ze zich gewoon 'aangetrokken' voelt tot die leraar, maar niet echt verliefd is.Waarschijnlijk makt ze dat zichzelf wijs, als je kijkt naar was een hijsa de media maakt van een leraar-leerling relatie. Dan ga je al wat sneller denken dat je op je leraar valt.


    Let it come and let it be

    Trouwens, relatie met je leekracht is (volgens mij) sowieso verboden; meerderjarig of niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ken ook iemand die erg gesteld is op één van onze leerkracht en die wel wat eens met hem heeft gedaan, maar ja... Om één of andere reden vind ik het niet erg of zo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bij Pretty Little Liars was dat toch ook, toen werd die gast ontslagen.(krul)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    StoryBelle schreef:
    Trouwens, relatie met je leekracht is (volgens mij) sowieso verboden; meerderjarig of niet.

    Maar wie wíl dat dan ook? Met zo'n vieze oude vent, gatverdamme.
    Ik weet niet hoe dit gaat opgelost worden, maar ik hou jullie op de hoogte.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Maar wie wíl dat dan ook? Met zo'n vieze oude vent, gatverdamme.
    Ik weet niet hoe dit gaat opgelost worden, maar ik hou jullie op de hoogte.


    Hij ontslagen-Zij geschorst.

    Dat mag niet. Of ze nou 18 is of niet. Een relatie hebben wat meer iets meer is dan leraar-leerling mag gewoon niet. Dat wordt gezien als machtmisbruik.


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Dat mag niet. Of ze nou 18 is of niet. Een relatie hebben wat meer iets meer is dan leraar-leerling mag gewoon niet. Dat wordt gezien als machtmisbruik.


    It's going to be difficult, but not impossible.