• Een klasgenoot van mij heeft een nogal hechte "vriendschap" met onze geschiedenisleraar. Ze praten altijd veel met elkaar en gaan zelfs met elkaar naar de film, een café, of zelfs met elkaar uit eten.
    Iedereen uit onze klas verklaart haar voor gek, en de roddels dat ze met elkaar zijn geweest blijven niet uit.
    Nu is er gisteravond een foto uitgelekt waar ze met elkaar stonden te zoenen.
    Like: WTF?!
    Je gaat toch niet met je LERAAR zoenen?
    Brr... Ik moet er echt niet aan denken.

    Hebben jullie op school ook iemand die - vermoedelijk - met een leraar gaat?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het gaat de school rond dat een leerling het met een leraar gedaan heeft. ;x


    Smile and live.

    Captain schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, omg! :'d
    Wat zien wij er toch mooi uit samen! Awww! x'D

    Maar pleaase Adolf, ik zal het echt aan niemand laten zien!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niet zo agressief hé, jij. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Niet zo agressief hé, jij. D:

    Sorry, liebe Eva. Ik word alleen zo agressief door Goebbels. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kill him with fire!

    Or gas :'D

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 17:25 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    We vervolgen dit gesprek via gb, want anders gaan we te veel off-topic. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Quagmire schreef:
    typisch de quizlet mentaliteit, de ene keer zeggen jullie ''liefde kent geen grenzen'' of ''leeftijd is maar een getal'', maar zodra het verschil te groot wordt, gaan ze weer zeggen van ''eeeeuw'' enzo, ik weet dat het nogal gestoord is en al helemaal omdat de leraar al een gezin heeft en dus vreemdgaat.


    They fell in love, didn't they?

    AH! Ik wil de foto ook zien! Ik ben zo'n nieuwsgierig persoon! ):

    Dursley schreef:
    AH! Ik wil de foto ook zien! Ik ben zo'n nieuwsgierig persoon! ):

    HAHAHA, same here! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    was die leraar dan redelijk oud, of nog best wel jong?

    astridc schreef:
    was die leraar dan redelijk oud, of nog best wel jong?

    Redelijk jong! 32 ofzoiets.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind het wel meevallen. Als dit is wat mensen gelukkig maakt moeten ze het VOORAL doen. Ik zal niet zoenen met een leraar maar kan me goed voorstellen hoe dat meisje zich voelt (niet verliefd op leraar ofzo maar ik snap haar wel)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dursley schreef:
    AH! Ik wil de foto ook zien! Ik ben zo'n nieuwsgierig persoon! ):

    Hier nog 1(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Square schreef:
    Is ze al achttien? Anders is het nog eens illegaal ook. :/

    Het is sowieso verboden om als leraar een relatie aan te gaan met een van je leerlingen. Valt onder machtsmisbruik oid. ;D


    - Rock, Metal, Hardcore <3

    Je leraar kan hiervoor zijn job kwijtraken, maak dat alsjeblieft aan die vriendin van jou duidelijk. Leerlingen mogen geen relatie hebben met hun leerkracht, absoluut niet.
    En dat die leraar zomaar met dr afspreekt etc, ook al heeft hij kinderen en is hij getrouwd is gewoon ziek. Not done.