• Een klasgenoot van mij heeft een nogal hechte "vriendschap" met onze geschiedenisleraar. Ze praten altijd veel met elkaar en gaan zelfs met elkaar naar de film, een café, of zelfs met elkaar uit eten.
    Iedereen uit onze klas verklaart haar voor gek, en de roddels dat ze met elkaar zijn geweest blijven niet uit.
    Nu is er gisteravond een foto uitgelekt waar ze met elkaar stonden te zoenen.
    Like: WTF?!
    Je gaat toch niet met je LERAAR zoenen?
    Brr... Ik moet er echt niet aan denken.

    Hebben jullie op school ook iemand die - vermoedelijk - met een leraar gaat?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn leraar LO stuurt met meisjes uit mijn klas en heeft zelfs een meisje mee naar de film gevraagd. Mij raakt hij de hele tijd aan (over mijn rug wrijfen, een schouderklopje etc).


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Eh ja, dat is best wel appart


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan wordt je leerkracht toch gewoon ontslagen?


    Has no one told you she's not breathing?

    HUUUH. gross, moet er zelf niet aan denken. Maar eh, don't wanna be a bitch, maar dat is toch hartstikke illegaal?


    It's time to be happy again.

    Anitaaa schreef:
    Dan wordt je leerkracht toch gewoon ontslagen?

    Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen idee hoe dat allemaal in elkaar zit. In ieder geval vind ik het te walgelijk voor woorden. Maar ik denk dat er binnenkort wel een gesprek tussen de directeur en die leraar zal gaan komen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ehm, ligt eraan. Als het een hele knappe, jonge leraar is, wil ik er wel een uitzondering voor maken.


    To infinity and beyond •

    ilovezayn schreef:
    Ehm, ligt eraan. Als het een hele knappe, jonge leraar is, wil ik er wel een uitzondering voor maken.

    Ik denk dat als het Zayn was geweest, dat je dan direct hem mee had genomen naar je huis. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hale schreef:
    (...)

    Wie zijn wie om dit prille geluk kapot te maken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    We hadden een paar jaar geleden zo'n gymleraar, die had met aardig wat van zijn leerlingen gezoend. Hij is ontslagen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ADOLF IK WIL DIE FOTO ZIEN! Ö
    Please? :'d
    Omg, maar dit is best wel erg! Ik zou er niets op zeggen mocht hij vrijgezel zijn, maar dit gaat wel een beetje te ver! D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Dudley schreef:
    (...)
    Ik denk dat als het Zayn was geweest, dat je dan direct hem mee had genomen naar je huis. :')


    Ze had dan niet eens de mogelijkheid gehad... mhihih.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Iewl, gross.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Penguin schreef:
    We hadden een paar jaar geleden zo'n gymleraar, die had met aardig wat van zijn leerlingen gezoend. Hij is ontslagen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tja, maar aangeven bij de directie dan o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als ze echt van elkaar houden?
    Liefde kent geen grenzen en je kan ook niet kiezen op wie je valt?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.