• Een klasgenoot van mij heeft een nogal hechte "vriendschap" met onze geschiedenisleraar. Ze praten altijd veel met elkaar en gaan zelfs met elkaar naar de film, een café, of zelfs met elkaar uit eten.
    Iedereen uit onze klas verklaart haar voor gek, en de roddels dat ze met elkaar zijn geweest blijven niet uit.
    Nu is er gisteravond een foto uitgelekt waar ze met elkaar stonden te zoenen.
    Like: WTF?!
    Je gaat toch niet met je LERAAR zoenen?
    Brr... Ik moet er echt niet aan denken.

    Hebben jullie op school ook iemand die - vermoedelijk - met een leraar gaat?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou, als ze echt verliefd zijn kan ik me er nog iets bij inkomen.
    Neemt niet weg dat het voor die leraar hartstikke strafbaar is en van dat meisje hartstikke dom, maar oke :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op onze school zou dat echt niet mogen :'). Die leraar zou onstslagen worden en het meisje van school getrapt. Ik zou ze aangeven.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Op onze school zou dat echt niet mogen :'). Die leraar zou onstslagen worden en het meisje van school getrapt. Ik zou ze aangeven.

    Dat heeft niets te maken met jullie school. Het is over het algemeen genomen verboden. Een leraar mag nooit, maar dan ook nooit een relatie hebbenmet een leerling/student. Zelfs niet als ze van dezelfde leeftijd zijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    StoryBelle schreef:
    Trouwens, relatie met je leekracht is (volgens mij) sowieso verboden; meerderjarig of niet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ongelofelijk illegaal. Ga naar de directie even verklikken (:


    Owl you need is love.

    cross o.O


    Shoganai i ne~

    Ugh, goor. En bovendien een teringstreek. Ik heb 0 respect voor mensen die vreemdgaan of de partners van de vreemdgangers (dus dat 18-jarige wijf). No sense of honor at all.


    No growth of the heart is ever a waste

    typisch de quizlet mentaliteit, de ene keer zeggen jullie ''liefde kent geen grenzen'' of ''leeftijd is maar een getal'', maar zodra het verschil te groot wordt, gaan ze weer zeggen van ''eeeeuw'' enzo, ik weet dat het nogal gestoord is en al helemaal omdat de leraar al een gezin heeft en dus vreemdgaat.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 16:50 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Gadverdamme (no_chears)


    -

    -gaat het topic uit-


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    omg nee daar moet ik echt niet aan denken :/
    Maar nee, gelukkig niet.


    As travars

    Dit jaar is een leraar geschorst omdat hij een relatie had/heeft met een leerling.
    Ik snap nooit helemaal wat het grote probleem is, als iedereen er mee eens is dan. Iedereen zit altijd te zeiken dat liefde geen leeftijd kent tenzij het te dichtbij komt of het om zo iets gaat.

    Maar goed, niet iedereen is ruimdenkend zullen we maar zeggen.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 17:23 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Countenance schreef:
    Illigaal? Neuhh.


    comfort in c h a o s

    in het begin dacht ik nog van oke, het kan nog wel als die gast nog in de 20 is en geen vriendin heeft. maar als die gozer serieus in de 30 is en kinderen heeft O_O
    no.. just no


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Moriarty schreef:
    omg nee daar moet ik echt niet aan denken :/
    Maar nee, gelukkig niet.


    | Reality is for people that lack imagination |