• Edit; Ik heb het gedaan..

    -

    Jep. Ik laat een groot deel van mijn haar binnenkort afknippen.
    Waarom? Omdat ik mijn haar onderhand zó vaak geverfd heb, dat het nog maar een armoedig bosje is dat alleen maar mooi lijkt door de hoeveelheid geld die ik er in moet pompen om daar voor te zorgen. -.-
    Ik wil het uit laten groeien om mijn eigen haarkleur weer eens te zien en mijn haar steviger en dikker te laten worden. Maaaaar, ik heb geen idee wat een leuk kort kapsel is, en daar heb ik jullie hulp bij nodig.

    This is my head, jij mag me vertellen/laten zien wat jij zou denken dat mij wel past.


    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 15:02 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    i know (wbw) <3

    anyway, als je besluit en een krot kapsel neemt, zal ik het wel op het forum, hopelijk, zien verschijnen. (wbw)


    Aber natürlich. Ik deel toch alles met jullie. ;]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Aber natürlich. Ik deel toch alles met jullie. ;]


    Inderdaad, want stiekem zijn we allemaal stalkers. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *STALK* inderdaad. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Inderdaad, want stiekem zijn we allemaal stalkers. (wbw)


    Hahaha en stiekem houd ik er gewoon van om alles te delen (met mensen die ik mag). :'D
    Diegene die ik niet mag neem ik er maar bij voor lief, de rest is toch in de meerderheid. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vraag het aan de kapper, die heeft er iig meer verstand van dan ik x'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetieBelle schreef:
    (...)
    Ik ben jaloers op jouw appelwangetjes.
    Maar toch heb je een mooi, hartvormig gezicht. Maar misschien is het toch ook wel prettig om het voor nog even lang te houden, of zo. Dat je nog wel een lok hebt (:


    En anders doe je de helft eraf, zodat het halverwege je nek komt.


    Food.

    Horan schreef:
    Vraag het aan de kapper, die heeft er iig meer verstand van dan ik x'D


    Gaat ook niet om verstand, alleen om ideeën. ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aan de voorkant langere plukken, die een beetje uitsteken:]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Aan de voorkant langere plukken, die een beetje uitsteken:]



    Zat zelf ook aan een bobline te denken ja ... Misschien ook een optie. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb het gedaan..


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.