• ik ben de laatste tijd nogal veel in het ziekenhuis te vinden.
    Het begon allemaal omdat ik naar de dokter moest omdat ik zo vaak ziek was tijdens mijn periode, Toen kwam de kwestie of ik aan de pil mocht, Ze deden de normale testen als je bloeddruk en hartslag, Ik heb al meer als 2 jaar geleden gehad dat ik werd getest en een te snelle hartslag had. Nu kwamen ze weer op dat ik een te snelle hartslag heb, mijn huisarts mocht me niet doorsturen naar de cardioloog omdat alleen een kinderarts dat mag (omdat ik 15 ben) dus moest ik voor gesprek naar een kinderarts. Voordat ik naar de kinderarts mocht moest ik bloedprikken, Ik ben dus echt mega bang voor naalden. Maar goed, ik was dus op gesprek geweest en kreeg uiteindelijk testen voor me benauwdheid. Ik moest een longfunctie test en een hyperventilatie test doen ( de 2de test was horrible!) Wederom was niets gevonden en moest ik naar de fysio omdat ik verkeerd ademhaalden. Bij de Fysio kreeg ik een conditie test waarvan ik vervroegd moest stoppen omdat ik pijn kreeg in me kuit. Nu moest ik vorige week weer terug naar een andere kinderarts alleen kreeg ik nu testen weer vanwege me hart en niets over me kuit. De kinderarts wou me alsnog naar de cardioloog sturen, maar van het ziekenhuis (waar ik naar de cardio moet) wilt eerst dat ik morgen dus weer laat bloedprikken, en dan krijg ik 13 oktober een of ander kastje voor me hartslag. hoe dan ook, ik ben dus echt bang, want ik ben gewoon bang dat er iets met me aan de hand is. Ik heb nu al vanaf vorige week dinsdag hoofdpijn vanwege de stress.

    Kan iemand mij ontstressen?


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Relax - Mika.

    Nee sorry ik weet niks, maar alvast veel succes.

    Sorry, dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:24 ]

    Denk aan leuke dingen
    Ik heb heel erg astma en als we dan met gynm moeten rennen(12 minuten loop) denk ik altijd aan iets anders. ook helpt het om veel muziek te luisteren, te lezen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    muziek luisteren, thee en mischien en warme douche/bad :'D. Ik ben een beetje allergisch voor stress (alleen als ik goed gestrest ben),want dan krijg ik bultjes op me gezicht die f*cking jeuken o.O dus mij zie je niet zo gestrest :'D(of boos)


    Shoganai i ne~

    Al dat gedoe in het ziekenhuis lijkt vaak erger dan het is, je hoeft je daar echt niet druk over te maken. Ga iets doen wat je leuk vind om te doen en zet het even van je af.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    thanks everybody (: Ik ben vandaag wezen bloedprikken en natuurlijk heb ik me weer zorgen gemaakt om niets xD gelukkig heb ik ook nog een heel lief vriendje die me heel erg helpt (:
    Ben al een stuk kalmer.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik ben zelf ook (veel te) veel in het ziekenhuis te vinden, wat altijd helpt is dokters slaan als ze je erg veel pijn doen, die van mij is ondertussen al heel wat voorzichtiger met zijn naalden en apparaatjes :Y) En als hij weet dat het pijn gaat doen, gaat'ie op een afstandje staan >< Anyways veel succes nog en veel beterschap (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb ook zo'n kastje gehad ooit. Die moest ik 24uur om hebben. Dat was echt iritant. Maarja je weet het; Alles komt goed!


    It's going to be difficult, but not impossible.