• Edit; Ik heb het gedaan..

    -

    Jep. Ik laat een groot deel van mijn haar binnenkort afknippen.
    Waarom? Omdat ik mijn haar onderhand zó vaak geverfd heb, dat het nog maar een armoedig bosje is dat alleen maar mooi lijkt door de hoeveelheid geld die ik er in moet pompen om daar voor te zorgen. -.-
    Ik wil het uit laten groeien om mijn eigen haarkleur weer eens te zien en mijn haar steviger en dikker te laten worden. Maaaaar, ik heb geen idee wat een leuk kort kapsel is, en daar heb ik jullie hulp bij nodig.

    This is my head, jij mag me vertellen/laten zien wat jij zou denken dat mij wel past.


    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 15:02 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hmm, I haven't a clue, actually.
    Maar je staartjes zijn wel tof. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kaal! Groeit het meteen dikker aan ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Volgens mij kan jij met jouw gezicht alle kanten wel op. Doe maar gewoon wat je leuk vind!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Illuminati schreef:
    Kaal! Groeit het meteen dikker aan ^^


    Nohhh! Dat gaat me echt te furr. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Nohhh! Dat gaat me echt te furr. :'D

    Of, stekeltjes? ^^
    Kaal is indd wel wat extreem ja


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    SweetieBelle schreef:
    Volgens mij kan jij met jouw gezicht alle kanten wel op. Doe maar gewoon wat je leuk vind!


    Denk je? Ik weet het niet hoor, heb best bolle wangen. :'D
    [En ben nogal stevig, om het netjes te zeggen] ... Wil niet op een pot gaan lijken [No offence to anyone, ik hou zelf ook van 2 kanten :'D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    Ditte is mooi :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Of, stekeltjes? ^^
    Kaal is indd wel wat extreem ja


    Ik denk stekeltjes ook ... Denk dat ik spontaan een pruik zou kopen. ;o
    Het mag van mij echt behoorlijk kort, maar het liefste absoluut niet boven mijn oren uit ... Been there once and it sucked. Ass.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    dit vind ik erg mooi (wbw)

    Anyway, ik denk dat kort haar je leuk zal staan. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SweetieBelle schreef:


    Ditte is mooi :9~


    Zoiets heeft op zich wel wat, al groeit het dan heel vervelend aan. ;o
    Die lok heb ik wel i.i.g al. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StoryBelle schreef:
    dit vind ik erg mooi (wbw)

    Anyway, ik denk dat kort haar je leuk zal staan. :Y)


    Dat is best wel leuk. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ik denk stekeltjes ook ... Denk dat ik spontaan een pruik zou kopen. ;o
    Het mag van mij echt behoorlijk kort, maar het liefste absoluut niet boven mijn oren uit ... Been there once and it sucked. Ass.

    Het ligt aan je haar, maar mn kapster heeft een assymetrisch kapsel, zoals SweetieBelle's plaatje. Misschien met wat aanpassingen, maar het lijkt er wel sterk op.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Denk je? Ik weet het niet hoor, heb best bolle wangen. :'D
    [En ben nogal stevig, om het netjes te zeggen] ... Wil niet op een pot gaan lijken [No offence to anyone, ik hou zelf ook van 2 kanten :'D]

    Ik ben jaloers op jouw appelwangetjes.
    Maar toch heb je een mooi, hartvormig gezicht. Maar misschien is het toch ook wel prettig om het voor nog even lang te houden, of zo. Dat je nog wel een lok hebt (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Dat is best wel leuk. :]


    i know (wbw) <3

    anyway, als je besluit en een krot kapsel neemt, zal ik het wel op het forum, hopelijk, zien verschijnen. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SweetieBelle schreef:
    (...)
    Ik ben jaloers op jouw appelwangetjes.
    Maar toch heb je een mooi, hartvormig gezicht. Maar misschien is het toch ook wel prettig om het voor nog even lang te houden, of zo. Dat je nog wel een lok hebt (:


    Haha, dankjewel. :'D
    En ja, misschien heb je gelijk ... Zo snel groeit het ook weer niet uit en dat wordt toch wel een paar bezoekjes aan de kapper de komende maanden voor het echt weer op iets gezonds gaat lijken en ook echt is. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.