• Weet iemand nog goede sites? Ik heb net 'all over piercings' doorgespit, maar die hebben niet veel leuks. Wat ik dan leuk vind is meteen weer 50 euro of meer, en dat vind ik toch weer teveel. :'D
    Ik zoek voornamelijk mooie stretchers e.d., maar ook andere piercings, dus een goede, uitgebreide collectie is een must. :]
    Tips, suggesties?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hm, op Large enzo heb je dat toch meestal wel? Al staat daar wel weinig op. Geen idee, ik koop ze altijd in de winkel.


    Your make-up is terrible

    Large.nl?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Assassin schreef:
    Hm, op Large enzo heb je dat toch meestal wel? Al staat daar wel weinig op. Geen idee, ik koop ze altijd in de winkel.


    Staat inderdaad bar weinig op en ik bestel ze liever, kom je veel goedkoper uit. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niemand??


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh mijn nichtje stuurde er nog een voor de mensen die ook zoeken; http://www.crazy-factory.com


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb ergens wel een site voor je; even zoeken of ik hem nog bij favos heb staan


    We're all mad here.

    Alloverpiercings had je al he? Eh Crazyfactory.
    Oké die had je al. XD

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 16:03 ]


    We're all mad here.