• Mijn moeder had een mail gestuurd naar mijn school met de vraag of ik overgeplaatst kan worden naar een andere klas.

    In die email beschreef ze me zo:
    Sarita is op het eerste gezicht een stoer meisje maar ze heeft een klein hartje. Ze komt vaak voor andere op maar voor haarzelf opkomen is een ander verhaal.


    Ik mocht de mail lezen van mijn moeder

    Hoe omschrijven mensen jou?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat stille meisje dat nooit haar kamer uitkomt en waarschijnlijk bij een sekte ofzo zit.

    No joke.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ahw, dat vind ik eigenlijk ook best wel lief van je mama, maar ik snap dat je er op zich niet blij mee bent.
    En mensen in m'n klas noemen me altijd 'n bitch, weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn :3


    live the life you love

    Mijn ouders denken altijd dat ik verlegen ben. --'
    Mijn vriendinnen vinden me grof en onbeleefd maar betrouwbaar. C:


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    N schreef:
    Ahw, dat vind ik eigenlijk ook best wel lief van je mama, maar ik snap dat je er op zich niet blij mee bent.
    En mensen in m'n klas noemen me altijd 'n bitch, weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn :3


    Ik kan me eigenlijk in de omschrijving van mijn moeder wel een beetje vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    In de klas ben ik echt stil, & mijn beste vrienden en mijn ouders kennen me als half gestoorde. :3


    Save me from myself.

    Sushita schreef:
    (...)

    Ik kan me eigenlijk in de omschrijving van mijn moeder wel een beetje vinden.

    Ohw, ik dacht juist dat je er niet blij mee was hoe je moeder je beschreef, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen.


    live the life you love

    Over het algemeen dat ik te vertrouwen ben.


    -

    Prettig gestoord.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als een lieve, zachtaardige persoon die het hart op de goede plek heeft. Leraren vinden me een intelligent en aardig meisje en pesters vinden me een heks. Mijn ouders houden van me om wie ik ben.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn moeder houdt van me, en ik heb geen idee hoe ze over me denkt. De mensen om me heen vinden me een 'emo' en een 'anorexiapatient' etc etc etc etc en mijn vriendinnen zijn geweldig. Hmpf.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:55 ]

    Ik ben aanwezig, je merkt het echt als ik er neit ben.
    Maar thuis ben ik erg anders dan op school
    Thuis hou ik me op de achtergrond (gezeik etc.)
    En op school of bij vriendinnen ben ik echt mezelf. Dan ben ik alijd aan het lachen en is het altijd leuk.
    Ik heb twee kanten.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Druk , goed gestoord , betrouwbaar en soms verlegen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:52 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    O ja, ik kan ook betrouwbaar zijn, grof, lief en zachtaardig. Maar vooral gestoord.
    Thanks, fine people! ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Me moeder beschrijft me altijd als een meisje dat der mening uit. Zegt wat ze denkt, maar toch betrouwbaar is en ik heb een lieve kant ofzo lol

    Er zijn zoveel namen naar mijn hoofd gegooid, ik luister er gewoon niet meer naar. Van emo tot slet, van loner tot barbie. Mijn eigen moeder heeft me dik genoemd, mijn vader lelijk. That's life, I guess.


    i put the fun in funeral