• Dat is nou serieus al de 75e steek in 3 dagen tijd!
    In de voorgaande jaren was mijn allergie nog veel erger, maar AAAAAAAAAAARGHHHHHHHHH, ik wordt hier gek van! ><


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oooh, ik haat mee.
    Vooral als ze op je rug steken en je er niet bij kan!
    Maar 75 is veel!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oooh, ik haat mee.
    Vooral als ze op je rug steken en je er niet bij kan!
    Maar 75 is veel!


    Mijn record is 135 in één nacht, op één arm, allemaal bij elkaar. Dat was één arm, toen zijn we gestopt met tellen. Kan dus nog erger. Maar ik ben er allergisch voor, dus nu zit ik ook helemaal vol met gaten. ):

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 1:25 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    *word nooit gestoken*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    *word nooit amper gestoken*

    :Y) Maar dat is wel ontzettend k*t!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aahj, en dan dacht mijn zusje dat 40 veel was. 135?! U serious?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 7:00 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Mijn record is 135 in één nacht, op één arm, allemaal bij elkaar. Dat was één arm, toen zijn we gestopt met tellen. Kan dus nog erger. Maar ik ben er allergisch voor, dus nu zit ik ook helemaal vol met gaten. ):

    wth?! dan waren er toch wel ERG veel muggen? ik haat ze ook! mijn record is iets van een 50, toen stond ik in een moeras met een korte broek aan --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wordt eigenlijk nooit zoveel gestoken, maar het feit dat ze rond vliegen is al hatelijk D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aguamenti schreef:
    *word nooit gestoken*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik haat mee, bij mij hebben ze zelfs op mijn hoofd gestoken.
    ZON JEUK D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik gaat muggen ook. soms zit er één mijn klamboe maar dan lukt het me niet om ze te vangen D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik bijna de hele zomer door look, waardoor ik geen beten heb :3

    Maar aangezien het voorbije weekend warm was, heb ik er nu ook enorm veel op mijn enkel -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Seel schreef:
    (...)
    wth?! dan waren er toch wel ERG veel muggen? ik haat ze ook! mijn record is iets van een 50, toen stond ik in een moeras met een korte broek aan --'


    I guess, was op een camping


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik haat mee. Maar ik ben nu heel blij met mijn hor voor mijn raam, haha. Er is geen mug meer in gekomen. Gek genoeg krijgt mijn broer het nog altijd voor elkaar om met een hor en een deur die altijd dicht is, nog steeds een mug in zijn kamer te krijgen :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb horren voor alle ramen. En ik maak mijn kamer elke dag schoon, waarbij al het ongedierte wordt uitgeroeid.
    I am a serial killer. - evil laugh -


    "Well, well. Look who we've got here!"