• Anouk is 18 jaar en woont sinds haar geboorte bij haar oma in Loitsche. Haar ouders heeft ze nooit gekend of gezien op foto’s. Ze vindt het allemaal best, want ze kent niet beter. Op school wordt ze gepest, omdat ze emo is en geen ouders heeft. Veel trekt ze zich er niks van aan, want ze is zoals ze is.
    Op een dag ontmoet ze Bill en Tom weer. De jongens waar ze vroeger mee bevriend was, maar omdat ze op tour gingen met Tokio Hotel, is hun vriendschap verwaterd. Na een tijdje is hun vriendschap net als de oude. Alles gaat goed, totdat Anouk erachter komt dat haar oma aan het dementeren is. Anouk’s wereld draait niet meer om werken, vriendschap of school, maar alleen maar om haar oma, van wie ze zoveel houdt en wie nog de enigste is die ze heeft. Bill en Tom proberen haar zo goed als kwaad te steunen.
    Maar wat gebeurt er als Anouk het dagboek van haar overleden oma vindt. Het dagboek waar haar verleden in geschreven staat. Is alles nu wel bestand tegen het dagboek? Of raakt ze alles kwijt, wat ze liefheeft?


    Is dit een goed idee voor een quiz?


    Think before you act.

    Ja, ik vind het wel een leuk idee. Moet je doen


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Omg moet je doen!
    Echt is cool <3

    zeker doen n_n
    x

    zeker doen! Het is een super idee!

    Geweldig weer!!!
    Net zoals gewoonlijk! (Y)
    Moet je echt snel mee verder gaan! :)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    wouw super tof ... laat je me weten als er al verhaaltjes zijn?????
    -xxx- sas

    DOEN! ikke een rol x]


    Lalalalalalalala.

    Vele drama en daar hou ik niet zo van maarja,doe maar wat je zelf wilt en als je het doet wil ik het liefst natuurlijk wel een rol.

    Yeah leuk idee ^^


    What's wrong whit loving someone?

    Leuk idee! Love your quizjes!!


    Got up on the wrong side of life today

    zeker doen!


    I need you like a heart needs a beat

    ooh echt cool
    zeker doen ^^


    Gilles (ll)

    =)