• In ya face dude. ;d
    Samen met Nina (Fantasyst) heb ik een verhaal. Beiden schrijven we het uit de twee standpunten. Hieronder is alvast de inleiding omdat ik zuig in dingen te promoten.

    Sinds het begin der tijden is alles op aarde in balans. Na elke periode van duisternis komt de zon weer op om de aarde te verlichten, en aan het eind van de dag spoelt de duisternis weer over ons heen. De koolstof die wij uitademen wordt door bomen en planten weer omgezet in zuurstof, en andersom zetten wij het weer om in koolstof. Regen valt, verdampt en stijgt weer op. Alles is aan elkaar verbonden door een eeuwige kringloop van samenwerking. Wanneer iets of iemand besluit daar niet aan mee te werken, lost de natuur dat zelf op door hem uit haar systeem te wissen. Zo simpel is dat, en niemand die er ooit nog wat van hoort of ernaar zal vragen.
    Yin en Yang, de visualisatie van deze krachten. Twee eeuwige tegenpolen, wensend elkaar te kunnen verlaten, maar toch noodlottig verbonden door een derde onbekende kracht. Dit symbool is ondertussen over de hele wereld bekend, en in veel geloven, studies en leefwijzen speelt het een belangrijke rol.
    Er is echter één ding dat slechts weinig mensen weten; eens per generatie manifesteren deze krachten zich in twee uitverkorenen, de dragers en bewaarders van deze eeuwenoude krachten. De donkere Yin wordt geboren in een meisje, de lichte Yang en een jongen. Deze twee personen worden elk aan de andere kant van de aardbol geboren, maar het is zeker dat ze elkaar ooit in hun leven zullen ontmoeten, en dat de krachten zich zullen herenigen. Die hereniging vindt echter pas plaats als ze sterven, voor die tijd zijn ze gedoemd te leven als tegenpolen, elkaar afstotend en aantrekkend, met de wil maar niet de mogelijkheid elkaar te verlaten. Onlosmakelijk verbonden, tot in de dood.


    Zin om het te lezen en reacties achter te laten? Klik hier dan.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 13:05 ]


    Be a hero, kill your ego.

    Respect voor die inleiding, die is echt prachtig geschreven (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Respect voor die inleiding, die is echt prachtig geschreven (:

    Prachtige inleiding.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Die inleiding is écht heel mooi.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Inleiding is wél geschreven door Nina. n.n


    Be a hero, kill your ego.

    Oh haha, hoi (nerd)

    LEES.


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    We hebben dringend wat lieve mensjes nodig die gaan lezen! (:


    Be a hero, kill your ego.

    Om één of andere reden doet dit me denken op De Androgyne Mythe (; Maar ik ga me aboneren, want hij is echt heel goed.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Om één of andere reden doet dit me denken op De Androgyne Mythe
    Daar had ik tot vandaag niet van gehoord, maar wat ik er nu over lees lijkt het op veel punten inderdaad op elkaar. Best grappig, en ook heel interessant. Maar even voor de duidelijkheid; daar is het dus niet op gebaseerd :3


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Fantasyst schreef:
    (...)Daar had ik tot vandaag niet van gehoord, maar wat ik er nu over lees lijkt het op veel punten inderdaad op elkaar. Best grappig, en ook heel interessant. Maar even voor de duidelijkheid; daar is het dus niet op gebaseerd :3

    Haha, dat dacht ik ook niet, hij is inderdaad niet zo bekend. Maar zelfs als was hij er wel op gebaseerd dan was deze story nog enorm origineel (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Fantasyst schreef:
    (...)Daar had ik tot vandaag niet van gehoord, maar wat ik er nu over lees lijkt het op veel punten inderdaad op elkaar. Best grappig, en ook heel interessant. Maar even voor de duidelijkheid; daar is het dus niet op gebaseerd :3

    Waar haalde we ook het idee weer van om over het hele yin & yang te gaan schrijven?


    Be a hero, kill your ego.

    Underclasse schreef:
    (...)
    Waar haalde we ook het idee weer van om over het hele yin & yang te gaan schrijven?
    Geen idee, daar kwam jij mee. Maar sinds toen is er wel veel veranderd, hihi :')


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Fantasyst schreef:
    (...)Geen idee, daar kwam jij mee. Maar sinds toen is er wel veel veranderd, hihi :')


    Nogal. (:


    Be a hero, kill your ego.

    En we hebben dringend lezers nodig!


    Be a hero, kill your ego.