• De titel zegt het al. Wat voor boeken lees jij graag? Noem eens een (paar) genre(s) en een paar titels erbij? Ikzelf lees (en schrijf) graag over jongeren problemen als mishandeling, drugs en drank, groepsdruk, homoseksualiteit, geweld, etc. En jullie?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Vooral Fantasy. Zoals boeken van Juliet Marillier of Fiona McIntosh.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik hou ook van ongeveer dezelfde genres. ik hou vooral van waargebeurde verhalen, omdat ik het vaak zo dapper vind dat ze het in een boek durven te zetten zodat iedereen weet hoe het ongeveer is.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Alles :x maar het liefst niet met alleen maar slechte dingen erin, daar wordt ik zo depressief van. Verder, gewoon alles.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Fantasie, triller, detective, histories, romannetjes. Ik lees zo veel en zo verschillend


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het meest fantasy, maar voor de rest niet bepaalde genres of zo. Drama misschien nog.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    romantiek

    Dan Brown is mijn literaire held


    I was an angel living in the garden of evil

    Van alles wel eigenlijk.
    Mijn favo boek is Vuur&Regen, een chinese Roman. En Ja romantisch, thriller, actie, fictie, non-fictie. Gewoon alles wel

    Fantasie en horror. En mijn lievelingsboek -niet gevraagd- is Fluister van Maggie Stiefvater. Dat is een aanrader!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Caine schreef:
    Het meest fantasy, maar voor de rest niet bepaalde genres of zo. Drama misschien nog.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Caine schreef:
    Het meest fantasy, maar voor de rest niet bepaalde genres of zo. Drama misschien nog.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Soms fantasie
    En soms ook niet
    Mn lievelingsboek is zomer zee en zoute zoenen


    Tears don't mean you're losing

    Hmm het variert. ik hou van romans, horrors, probleem-boeken, en ja, dat soort dingen :')

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 21:37 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sciencefiction, Fantasy en Romantiek (H)(H)(H)
    Favoriete boeken: De hongerspelen, Gregor de Bovenlander, Sander/Ida(boek over chatten wat ik normaal gesproken nooit zou lezen, maar het ging ook over dansen dus tja... I luv dancingxD), Gone, Matched... Dat waren een paar titels zegmaarxDxD

    Ik hou in ieder geval niet van oorlogsboeken. Of literatuurxD

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 21:39 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    vooral fantasy en science fiction.


    | Reality is for people that lack imagination |