• Welke accenten hebben jullie?

    -Niemand heeft geen accent, iedereen heeft wel een accent.
    -En niet, Belgisch, of Hollands, dat is te algemeen. Beter bijv. Amsterdams, Rotterdams of zoiets.

    Goed, ik begin.
    Ik heb een heel gevarieerd accent, ligt eraan met wie ik praat, maar meestal een zuid-Limburgs, niet Heerlens, accent. (Met een Belgisch tintje.^^)

    Nu jullie. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heel klein beetje Leids, met sommige woorden, maar dat valt wel mee :'D


    As travars

    Het komt het dichts bij een Amsterdams accent in de buurt, hoewel ik meestal toch heel accentloos praat.


    Your make-up is terrible

    Een kruising tussen Gents,Brugs en algemeen Nederlands (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik praat (vlaams) brabant, heb les in standaard-nederlands gehad, maar dat lukte niet altijd :x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Een limburgs xD


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb het accent dat ik normaal ABN praat. En serieus, mensen vragen me daardoor of ik buitenlands ben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Alphen aan den Rijns dan maar?
    Ik heb werkelijk geen idee :')

    Ik kan trouwens als ik Engels praat wel redelijk Brits klinken of zoals de mensen uit de zuiderlijke staten van de VS :p echt leuk om te doen (krul)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 22:09 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Amerikaans mét een tintje Hindoestaans accent


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Brits, nu ja Northamptons zou je kunnen zeggen maar ik hoor het verschil tussen die accenten niet hoor :Y) met een vleugje charmant antwerps en oudenaards erdoorheen gegooid ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Twents! :Y)

    Brabants! Maar niet echt heel plat, heb alleen het gevoel alsof dat we echt lomp praten (;


    You never fail, unless you keep trying...

    AriaM schreef:
    Amerikaans mét een tintje Hindoestaans accent


    Grappig.
    Mijn biologiedocente van vorig jaar/teamleider is een amerikaanse, en dat klinkt echt zo grappig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    West-Vlaams, soms gents/brussels


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    kruising tussen oostkamps, oostends en gents XD

    Zuid-limburgs en volgens mij ik wel Heerlens, haha.


    Me so good.